CMH Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Gi meg deres beste smoothieoppskrift Har såå søtsug akkurat nå, men skal jo prøve å være sunn da..
Monajenten Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jeg liker best å bare ta en pose med halvfrosne jordbær og blande sammen med litt ferskpresset appelsinjuice, og det skal jeg lage meg nå:-) Laget også en for litt siden, med en pose skogsbær, en boks vaniljekesam og litt eplejuice. Den ble også veldig god!
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Litt avhengig av hvor mange jeg skal lage til da. Men sånn ca (stor porsjon) 2 dl biola (vanilje eller blåbær) 2 dl vanilje youghurt 2 ss sukker 1 pk ca 250 gr frosne bær Om jeg slår på stortromma + ett par ss vanilje is .... yummy ....
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Når jeg tenker meg om så tror jeg oppskriften er fra bak Coop sin frosne bær mix - som du finner i frysedisken ..... Finnes i forskjellige smaker og er relativt rimelig...
Tommage♀♂ Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 På Rema og Mega har de frosne smoothieblandinger bestående av frukt (ikke bær) Ananas, banan og mango, eller kirsebær (ok, litt bær;)) En sånn pose sammen med ca 3 dl eplejuice og vann er kjempegodt! Ekstra godt er det med en håndfull røde druer i. Smoothie med appelsinjuice er så surt, og bær liker jeg ikke. Og Biola eller andre melkeprodukter setter en ekkel bismak på smoothien synes jeg.
CMH Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2010 Okei. Men jeg lurer på. Tiner dere smoothieposen litt før dere mikser, eller ødelegger det hele greia? Har bare stavmixer, og da blir det fort gris når man skal mikse kjempefrosne bær..
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #8 Skrevet 28. januar 2010 Oi ja det er frukt i de posene fra Obs også ...... pluss de har noen andre typer med bær. Vi bruker de med frukt...
Hikken Skrevet 28. januar 2010 #9 Skrevet 28. januar 2010 Eplejuice Frosne blåbær, bananskiver, jordbær og bringebær Vaniljekesam (bruker omtrent en halv boks til en halvliter juice, bær til den blir tjukk og god )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå