Gå til innhold

helt opp til ribbeina allerede?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i uke 25 og nå har babyen begynt å sparke i ribbeina!

er gravid med nr 2 og kan ikke huske at hun var så langt opp så tidlig...

noen fler som får seg noen spark i ribbeina? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

niks her er det stikk motsatt... føler hu ligg sååå langt nede at jeg faktisk gleder meg til og få noen spark i ribbeina:-) kjennes som ren tortur mot blæra dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, på høyre siden har jeg kjent det i ribbeina en del ganger nå. Begynte allerede i uke 23. Er 2. gang for meg også. Syns det var vel tidlig, men ikke noe mer behagelig av den grunn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk litt usikker..kjenner sjelden spark oppover i hele tatt, mest ned mot den høyresiden. Men når jeg kjenner hvor livmoren går hen så tror jeg nok at han vil kunne nå ribbeina mine om han sikter bedre, i alle fall når jeg sitter ;-) Er også i uke 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 25 og har og kjent noe i ribbbeina. Men kjenner mest nedover. Er tredje gang, og husker heller ikke at det var sånn sist.. Ubehagelig det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24+1 og her sitter magen ganske høyt så har kjent spark i ribbeina i ett par uker. Det er ikke ubehaglig enda, men husker at det var litt slitsomt sist når babyen ble litt større. Koselig med livstegn uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp...og jeg er ikke i 25 før til mandag...men har merka det i en uke allerede...mer behagelig det enn ned mot kråkesystemet hvertfall...virker som ho har snudd seg til og med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er foresten 2.gangs jeg også.... og førstemann snudde seg og la seg med hode ned på ca samme tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...