LykkenErTre Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Endelig! Er nå 13 dager over tida og har time for å bli satt i gang i morgen. Er så glad det har startet av seg selv. Slimproppen har gått i deler i løpet av dagen og det begynte å murre i ryggen. Etterhvert har det tatt seg opp til skikkelig ryggvondt. Det er nå 10 min. mellom hver ri så det er endal litt tidlig å dra på sykehuset. Nå skal vi bare vente til det er ca. 5 min. mellom riene, men vi skal ikke vente for lenge da det har gått ganske raskt for seg med de andre to. Er så glad! Regner med å ha baby i morgen:-)
-marie- Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Lykke til:) Så utrolig bra at det startet av seg selv! Uff, 13 dager over er leeeenge! Håper på en flott fødselopplevelse;)
2tettebabyer Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 åh såå bra :-) spennende... har tenkt sånn på deg siden du har gått så lenge over. om du har konstante murringer i rygg og mage, og at de bare tar seg opp på hver rie, eller er det heelt fullstendig smertefritt i de ti min mellom?? ble strippa i dag og har hatt vondt siden, det kommer og går litt i intensitet, men murringa er der konstant... kan det være starten på noe, eller er det bare sånn modning?? er 10 dager over og er som deg LEI...
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 ÅÅ - så fantastisk!! Det var deg vell undt - att det startet helt av seg selv etter alle denne ventingen Skal selv inn i morgen og få en modningspille. Virker ikke den starter de det med drypp/vanntakning på mandag... Tvitvi med fødsel i natt !
LykkenErTre Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2010 Har hatt murringer siden i går. Da ble jeg strippa. Etter at jeg så første del av slimproppen i dag har jeg hatt mer eller mindre konstant vondt i ryggen. Riene kommer liksom litt "oppå" den konstante ryggsmerten. Krysser fingrene for at du Domenic også er i gang med noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå