Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Hvor mange timer måtte du ha for å se resultater? Hvordan har resultatene holdt seg? Trener en del, men blir ikke fornøyd med magen og lårene.. De vil ikke bli noe mindre. Lurer på om dette kan være noe å prøve ut.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Så resultatene holdt seg ikke.. Men trente du ved siden av da eller? Hvor mange timer fikk du for 7000 kr.? Takk så mye for svar! )
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Takk for svar! Flere som har prøvd dette? Evt. muskelstimulator? )
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har prøvd bailline. jeg tok 10 behandlinger. gikk in til sammen 50 cm. bla 3 cm rundt mage, 6 cm rundt hvert lår, 3 cm rundt armene osv. det funker! jeg trente ingenting ved siden av eller gjorde noe med kosten for jeg ville teste dette alene. Men jeg holdt meg jo ikke der, det sies at man bør ta en time i mnd ca for å vedlikeholde.Og det er viktig å fortsette med sunn kost og trening.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Jeg har gått der en stund. Mistet noen cm rundt midjen. Men siden du allerede trener så ville jeg heller brukt 400-500 kr på en personlig trener pr time. Helt seriøst altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå