Gå til innhold

åssen kosttilskudd bruker dere?


MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3

Anbefalte innlegg

jeg tar folinsyre, jerntabletter og omega3/tran... lurer litt på om jeg skal bytte over til lifeline gravid - det som det reklameres for på siden her inne..

 

noen som har noe å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt den Lifeline gria...den smaker helt for..*** -men hva gjør man vel ikke for småtrolla=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun tatt folat-tabl. Har kjøpt "gravid" kosttilskudd idag, etter første trimester skal jeg nok kun ta multivitamin og omega. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo kjøpte lifeline gravid. Så det tar jeg. Syntes det virker bra, og det er enkelt med en pakke per dag, går litt raskere i en travel hverdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tar ein liten tablett folsyre, ein multivitamin og to omegakapslar kvar dag. Folsyra og multivitaminen er av apoteka sitt merke, Nycomed, omegakapslane heiter Triomega. Til saman blir dette mykje billegare enn sånne gravid-tilskot, for då tar dei alltid ekstra betalt bare fordi det heiter noko med "gravid". Det eg tar inneheld akkurat det same, bare for færre kroner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar den lifeline, men etter jeg er ferdig med den pakken som jeg har nå skal jeg gå over på multivitamin og omega3. Hater tyggetabletten som er i lifeline,brekker meg av den så orker ikke tvinge i meg det i flere måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lifeline gravid går jeg på. Men fy***** Den folat greia gir en grusom ettersmak!! Men men det er ikke det værste man kan spise=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar også Lifeline Gravid. Men dere vet at tyggetabletten likesågodt kan svelges? Trenger ikke å tygge den, står ihvertfall det på pakka=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tyg, svelg alt.. Og det som funker best for meg er og spise etterpå.. Når jeg ikke spiser noe etterpå blir jeg kvalm, men om jeg gjør det så merker jeg ikke at jeg har spist de engang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun folsyre. Spiser mye frukt og grønt ved siden av så gidder ikke bruke masse penger på eks lifeline gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er jern i lifeline gravid - jeg måtte slutte med det for jeg tåler ikke jerntilskudd for magen (bare hvis jeg MÅ - får ekstremt vondt i magen og har prøvd alle de merkene som er på markedet). Jeg tar folat + omega 3. Har testet jernlagrene og legen mente det var helt unødvendig mer jerntilskudd for min del!

 

Er enig i at et variert kosthold med mye frukt/grønt er vel så viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar kun folsyre. men kanskje jeg skulle tatt omega 3 også. har dilla på ovnsbakt laksefilet. har hørt hvis en har dilla på noe, tenk over hva som er i det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...