Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Fikk høre at dette var barnevennlig...? Det ligger 8km fra sunny beach så det er en rolig plass....? takk for svar...jeg har aldri vært i bulgaria før...og har mange spm, slik er det når man skal ta med de småe:)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Min mor har vært der med eldstemann i bulgaria. albena. Det er karuseller, lekeplasser, billig mat og dill dall der ) Vi tenkte å prøve bulgaria i år. Når tenkte dere å reise? Jeg søkte opp hotellet ditt og jeg har et krav til hoteller er at det skal være sklie der. Blir jo så mer morro for barna ;O) og jeg vil ikke ha stranda for langt unna heller, så kan vi variere litt.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Vi reiser 2 august,gleder meg nå Har heller aldri vært der før..men min far og dem har vært der og de sier det er ett skikkelig barnevennlig sted...kjempekjekt med karuseller da, midt i blinken for datteren min på 3år:) 100 meter til strand foresten!
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 barnevennlig hotell mente jeg:)) når reiser dere? hvor gamle er dine barn?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 28.juli reiser vi, blir i 2uker. Hvor lenge blir dere? Mine er 3 og 6år gamle ;O) Hvor mye koster reisen deres? Vår kom på 24 864kr inkl frokost og middag + bamseklubb da for å nevne det hehe... Denne er jo gratis. Reiser med startour. Dere da? Hotellet våres heter Blue Star Iskar SSS+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå