fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Lenge siden sist jeg var innom her, men nå har jeg plutselig litt mere tid enn jeg pleier å ha, gitt. Så da stakk jeg innom en tur, og fikk til min overraskelse se mange kjente nick fra svunne tider. Så heisann, alle gamle kjente! Og nye, da så klart. Hvordan står det til? Her er barna blitt store, 5 og 2 1/2, og nr. tre er på vei. Det er den som gir meg mere tid, jeg er så kvalm at jeg ikke helt vet opp/ned på verden. Men skravle litt på internett gir meg i alle fall en følelse av sosialt liv...
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Gratulerer med liten spire :-) Håper kvalmen din gir seg snart og at du vil trives med vår kvasi-sosiale tilværelse her inne!
Ranveig R Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Hei, så koseleg å "sjå" deg igjen! Gratulerer med den lille i magen. Grusomt når kvalmen blir så ille at DiB er det einaste sosiale livet ein har, men du får trøste deg med at eg er ikkje verken gravid eller kvalm - og DiB er likevel det einaste sosiale livet EG har ;D Ungane er er og blitt store, eldste er snart 4 1/2, lille er knapt 2 år og 3 mnd. Det har vore mykje fram og tilbake og opp og ned med ungane det siste året (dårleg syn, briller, lapp for eldste og liten vektoppgang, melkeallergi, skriking, smerter, søvnproblemer, sein motorikk, utredning, utredning igjen, mulig migrene, osv for lille), så DiB har vore ein utruleg kjekk plass å "vere". Fantastiske damer her inne, som har kunnskap om mangt og mykje. Det er godt å ikkje vere heilt aleine om tankar, følelser og erfaringar. Det blir nok ein nr 3 på oss og etter kvart, men det må vente til lille er meir stabil og vi har meir overskudd )
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2010 Så hyggelig at dere er her enda. Høres ut som en slitsom tid, RanveigR... Håper det går seg til!
lillepixie Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Fjummsi! Svigerinne her.Ups, jeg er her ikveld jeg:( hehe Takk for fin bukse til V:)
Expat Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Grattis med spire, vennen! Når kommer babyen?
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2010 Heeey! Koselig at du er her også! Og bare hyggelig med bukse, han måtte nesten ha en han også før jeg gikk helt tom for det stoffet!
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2010 Expat også, jo! Babyen kommer om aaaaalt for lenge, i september.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå