Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg er i uke 33 og har de siste par ukene fått mer og mer vondt på innsiden av lårene liksom... Noen ganger føles det som det låser seg helt. men smertene kommer og går litt, og jeg merker ikke særlig til de hvis jeg feks sitter stille i sofaen. Men når jeg begynner å gå etter å ha sittet lenge er det helt forferdelig... Er det dette som er bekkenløsning..?? Hvordan er det egentlig ifht sykemelding, er dette grunn god nok til å evt få en delvis sykemelding...? Er redd for at det skal bli verre... I tillegg sliter jeg veldig med halsbrann, så sliter litt med søvn om natten.. har en stressende jobb der jeg har måttet jobbe en del overtid de siste ukene, og en liten en hjemme som krever sitt... Føler likevel ikke jeg har samvittighet til å be om sykemelding, Har aldri vært sykemeldt før, så hva skal man egentlig si..?? (Jeg går til jordmor, så må evt ringe lege for time for å be om sykemelding, og det føles så mye verre enn om jeg bare kunne fortalt om problemene på en vanlig kontroll..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå