Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Blue Star Iskar SSS+Sunny Beach, Bulgaria. Var så glad for å ha funnet en billig reise på star tour med bamseklubb i 2 uker. men så fikk jeg plutselig en vond følelse, bamseklubb i bulgaria, er det no bra da? Noen med erfaring med bamseklubber ellers, og evt hvor? Og hva er halvpensjon (middag og frokost?)
flypapir Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Jeg har jobbet som bamsemamma for star tour og kan vel bare si at de klubbene er ganske så like overalt I arbeidsbeskrivelsen står det at man skal sørge for at barna har det gøy. Pedagogiske opplegg er det ikke så nøye med. Er du skeptisk kan du jo prøve en dag eller to, det er jo ikke obligatorisk oppmøte.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 Ja, okei ;O) Hvordan fungerer disse klubbene da? Leverer man barna for par timer og henter dem til avtalt tid på samme sted?
flypapir Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Skal vi se.. Hos oss (jeg jobbet på gran canaria), hadde vi bamseklubb 5 dager i uka, 2-3 timer av ganger. Før de skal dit første gangen er det også et velkomstmøte hvor du får info om alle aktiviteter som skal finne sted. Man møter alltid opp i bamsehuset. Her henter man også barna ved avtalt slutttid (ser dette på timeplanen). De slipper ikke ut barna på egenhånd med mindre dere har gitt tillatelse til at de kan gå tilbake aleine. Dette er en regel som man er veldig streng på. Tidene man er der på varierer nok litt fra dag til dag. En dag i uka er det også utflukt, f.eks til en dyrepark ol i nærheten. En annen dag er det cabarèt med øvelse på formiddagen og fremvisning på hovedscenen på kvelden. En tredje dag er det baklengs spaghettifest (kjempemoro!). Mye mulig de har endret litt på noen aktiviteter, men du skjønner hva det går i.. Det er nok ingen restriksjoner i forhold til mat ol. Vil ungene ha med seg godtere/chips ol og spise dette er det helt okay. Det er jo ferie.. De tvinger heller ingen barn til å være der. Vil et barn hjem så tar de kontakt med dere med en gang. Er ikke som i bhg.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2010 Høres bra ut, tror dette faller i smak hos mine 2. Dette er "siste" og første året gutta for hvert sammen i bamseklubben, for eldste fyller 7 i januar 2011 og blir jo da hørendes til neste nivå 7-12år. Det blir dumt for lillebror.
flypapir Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Ja, da er det super kids som gjelder.. Er nok godt å ha hverandre, da det bare er nye unger der. Vi som jobbet der opplevde at ungene knyttet mange nye vennskap som de tok med seg ut av klubben (og til bassenget/hotellet osv). Blir nok uansett en fin ferie skal du se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå