solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Nå er jeg super letta! Har et vikariat som går ut om et par mnd og etter da har jeg IKKE noe. Vært på 3 intervjuer på 2 uker og den siste fikk jeg i dag! Bare jobba som vikar de siste 6 årene, utenom de gangene jeg har hatt permisjon... Så nå må jeg bare finne på noe frem til sommeren, er først da jeg begynner i nye jobben!!!!!
melkekua™ Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 GRATULERER med fast jobb ;o) Kose deg/dere med en god middag for å feire!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Gratulerer! Utrolig deilig følelse å vite at man har en jobb - en FAST jobb!
frinella Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Gratulerer, det var hyggelig lese. Lykke til og håper du vil trives.
Dossa :) Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Gratulrerer så masse!! Herlig følelse å vite at du har fast jobb Kos deg ikveld med en bedre middag, det har du fortjent
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2010 Tusen takk, søte jenter =)) Er rimelig fornøyd nå ja=) Bare å vite at jeg ikke må finne ny jobb/håpe på fortsettelse av kontrakt etter en viss tis (som stort sett har vært godt innenfor ett år) er jo en befrielse i seg selv=)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå