Gå til innhold

Babyshop


frøkenmilla

Anbefalte innlegg

Ikke veldig imponert over kompetansen på babyshop. Maken til rot og feilinformering har jeg ikke vært borti. Så vidt jeg vet er det lovpålagt å ha bilsetet til en baby med ryggen frem. Altså bakovervendt. Da er det hårreisende at en ansatt prøver å overbevise oss om at det er greit at babyen ikke sitter baovervendt på korte bilturer. Akkurat som det er minimal sjans for at vi skulle kolidere eller bråbremse på korte bilturer. Vi er også veldig opptatt av sikkerhet og vil derfor ha maxi cosi fordi den kom best ut i test. Da er det unødvendig å prøve å selge oss ett emmeljunga sete, når vi har gitt klart uttrykk for at vi skal ha en bestemt stol i en bestemt farge. Når man legger igjen masse penger for vogn på bestilling og til ett nytt bilsete med base, synes jeg man skal få behandling deretter egentlig. Er jo mange tusen kr.

 

Måtte bare få det ut......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oida... Dere møtte virkelig feil person. Hvilken Babyshop er dette? Vi har handlet i Stavanger og har fått helt super service!! Kunne ikke vært mer fornøyd. De ville hjelpe oss med allt og ringte Nederland for å høre om de hadde fargen på dypvognen som hadde gått ut etc etc. Vi er kjempefornøyde! Det er sikkert veldig forskjell fra butikk til butikk. Hvem som er driver, hva de forventer av personalet sitt og både ledeslen og de ansattes holdninger til kurs og utvikling. De trenger jo masse kurs med så mye utstyr de skal kunne for å kunne selge skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...