Gå til innhold

hvorfor denne trangen å snakke dritt om andre mennesker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer den av ?? Jeg skjønner det bare ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på... Og hva er det som gjør enkelte dib-damer oppslukt av glamour-modeller?

Skrevet

Det er vel for å føle seg bedre selv..

Skrevet

Ja det vil man vel tru er åpenbart, men hvordan kan man føle seg bedre av å rakke ned på andre?. Mangler man selvinnsikt på hva man gjør i tilegg til dårlig selvbilde da?. Trist i så fall. :o(

Skrevet

Å sitte på dib og slenge dritt om andre, er som å sitte i bilen og vrenge av seg ukvemsord til sjåføren i bilen foran.

Umoralsk deilig, og du blir ikke tatt.

Skrevet

Jeg har en teori om at det er de mindre intelligente damene uten utdanning som er de verste. De har lav lønn og forhold de er lite fornøyde med. All bitterheten sin tar de ut på andre.

Skrevet

Hvordan kan du sammeligne det å mobbe og henge ut noen på nettet med å sitte å skrike i bilen til sjåføren foran som hverken ser eller hører din aggresjon! Det blir bare dumt.

Skrevet

Fordi andre mennesker er skikkelig dritt.

Skrevet

Fellesnevneren er at du ikke blir sett og ikke blir tatt, da vet du.

Skrevet

Et spesielt innlegg du sikter til eller bare generelt? Det er lett å gjemme seg bak anomymknappen, og derfor mener jeg at hele anonymforumet burde bli lagt ned for å unngå all drittslengingen, evt at alle innlegg burde blitt kontrollert av moderator. Stakkars moderator ville ikke fått tid til mye annet, men dette anonymforumet blir ikke brukt til det det skal i de aller fleste tilfeller..

Så jeg får vel heller signere med nick jeg da!

Skrevet

hvorfor denne trangen til å utlevere alt om deg selv i det uendelige...? Det lurer jeg på... "jeg skjønner det bare ikke"

Skrevet

Selvfølgelig tenker en egoist kun på seg selv. Men det er virkelig ikke det samme å henge ut folk og mobbe folk offentlig som å komme med en kommentar i en bil. Sett blir du av mange på dib og tatt blir du av dårlig karma.

Skrevet

Men det trenger du da ikke å skjønne heller? Er jo igrunn bunnens kjerne det. Hva andre mennesker gjør og føler seg vel med burde da ikke provosere deg. Hvorfor blir du provosert????

Skrevet

Et like komplisert spørsmål som "hvorfor er det krig i verden?" og "hva er meningen med livet?"

Mennesker har tydeligvis et stort behov for å slenge dritt om hverandre, men grunnen bak? Det skal gudene vite. Lykke til med å finne ut svaret, vi er flere som lurer på det samme.

Skrevet

Jeg lider ikke av den trangen, men jeg må nesten spørre deg; hvorfor denne vanvittige trangen til å snakke om deg selv og å utlevere hele din familie? Syns faktisk det er minst like merkelig.

Skrevet

Gjør jeg det da? Føler ikke at jeg utleverer noe som helst mer en hva andre gjør. Forskjellen er at jeg gjør det med nikk. Er det noe spesielt du tenker på da.? Men jeg har ingen problemer med at du synes det er merkelig. Det har du da lov til. Det jeg derimot ikke skjønner er hvordan andre kan føle seg så provosert av det at de må skrive hetseinnlegg.

Skrevet

Men hvis jeg ikke trenger å skjønne det, så trenger vel ikke du å skjønne hvorfor andre har trang til å slenge dritt?? Trodde det var sakens kjerne jeg...at du må ha det inn med te-skje noe du ikke trenger å skjønne..

Skrevet

Jo det skal jeg si deg. DÅRLIG SELVTILLIT.

Det har heldigvis ikke jeg. Og dere som har det, jobb med dere selv eller søk hjelp :)

Skrevet

Jeg skriver aldri hetseinnlegg, og det provoserer meg heller ikke at du gjør det, selv om jeg syns det er merkelig og upassende. Greit om du hadde skrevet under nick som du skriver, da er man jo likevel anonym. Men du kunne jo like gjerne skrevet under fullt navn, siden du aldri har lagt skjul på hvem du er.

Skrevet

Jo men det gjør jo ikke noe at du synes det er merkelig,lell om jeg ikke fatter hva som er upassende med å bekjempe fordommer og gi de et ansikteog et navn. Vi har alle våre hjertesaker som vi brenner for og som vi gjerne står på for å forandre til det bedre. Selvfølgelig hadde jeg kunna gjort det anonymt men hvorfor liksom.? Vi går i fronten for disse sakene irl og jeg arbeider bla aktivt i foreningen mot stoff. Når vi er så pass åpne i irl ( Min sønn gikk jo på eget initiativ ut med historien sin i Dagbladet) så ville det jo bare være tåpelig å gjemme seg andre steder. Då går vi jo imot det vi selve ønsker å arbeide FOR, om du skjønner. Jeg/vi er ikke alena om å vare åpen jeg blir en pitte liten soldat ifht den jobb kjendisene gjør når de står frem og fronter det samme tingene. De gjør den største jobben. og tør dem ja da tør jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...