Gå til innhold

hormoner- deprimert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid i uke 25. venter verdens søteste lille jente:) men i det siste hae horminene mine har tatt over, de lever sitt eget liv! jeg går rund nesten konstant å føler meg deprimert..helt uten grunn begynner tårene å renne..jeg kan hulke, å ikke ane en eneste grunn til hvorfor..for jeg har det jo så bra, jeg er lykkelig over svangerskapet, elsker å kjenne spark <3 har en pappa som er fullt med på alt, å som takkler alt helt utmerket, selv når jeg får raseri utbrudd- som også kommer helt utav det blå..jeg vet jo det at det er normalt med utbrudd, både i sinne å med tårer..men føler ikke dette er normalt, eller? er det noen andre som har det slik? hvorfor føler jeg meg deprimert? orker ingen ting lenger..støvsuge, vaske klær..ja det blir bare utsatt å utsatt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Det er jo ikke så unormalt at man har litt mye hormoner når man er gravid. Og noen merker større utsalg på det mens andre har andre ting de bekymrer eller ergerer seg over. Prøv å tenke på at dette går over.

Ville også ha tatt det opp med jormor neste gang jeg var der og kanskje snakket litt med venniner som du kan møte ansikt til ansikt. Noen ganger så hjelper det bare å få snakket det ut - og så blir det litt bedre. =O) Kanskje er du litt sliten også - og da er det jo ikke akkurat husarbeidet som frister mest. Kanskje pappan kan ta en ekstra del av dette dersom du føler at det er en kjempebyrde akkurat nå?

Du er helt normal!

Stor klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...