Mamma til Tuva:) Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Jeg blir 25 til sommeren og har en herlig datter på snart 3 år. Har bodd i Moss snart 3,5 år, men kjenner ikke så mange her i området. De jeg kjenner er de fra tidligere arbeidsplass, men de fleste er mange år eldre enn meg. Hadde vært koslig å blitt kjent med noen rundt min alder :-) Vi prøver å bli gravide så det hadde vært kjekt å bli kjent med både de som prøver og som har barn fra før av:-) Og de som er interessert i å bli med å trene på Spenst hehe
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 jeg er fra fredrikstad, nabobyn, hvis det kan hjelpe noe. har en gutt på 2.5, snart 3 og er 24 uker på vei...
Mamma til Tuva:) Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 Hehe, alt hjelper ) Fredrikstad er ikke så langt unna ) Bruker du å være i Moss?
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Heihei jeg er fra Saltnes (ligger i råde kommune midt mellom moss og fredrikstad) er 22 år . Har ei jente på 2 år og er gravid 23+4 med en liten gutt.. vet ikke om det er noen Bim treff i moss, men hvis ikke er du ihvertfall hjertelig velkommen til og slenge deg på Bim treff i Fredrikstad kjempe hyggelig
Mamma til Tuva:) Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2010 Å, ja det hadde vært kjempe koslig ) Hvor ofte møtes dere?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Vi møtes en gang i mnd. Neste nå er 17 februar. Bare og slenge seg på=) Jeg er sjeldent i moss gett...hvertfall nå på vinteren, liker ikke kjøre på glatt føre. Men blir nok litt shopping der borte til sommeren tenker jeg.
Mamma til Tuva:) Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2010 Det er en dato jeg skal ha i bakhodet:-) mulig at jeg dukker opp:-) Shopping i Moss? :-) Føler ikke det er så stort utvalg her, så begynner å ta noen dagsturer til Oslo, bare for å komme meg bort litt :-)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 mosseporten har litt mere Rocka klær enn her i fr.stad.hehe..også kommer man seg litt bort og sånn..hehe...amfi har jeg vel ikke vært sia jeg gikk på mosseporten vgs for nesten 10 år sia...
Mamma til Tuva:) Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2010 Såpass lenge siden ja! hehe, da foreslår jeg at du kommer en tur til Moss og prøver amfi-senteret ) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå