Gå til innhold

Noen fra Østfold? Prøver igjen jeg :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir 25 til sommeren og har en herlig datter på snart 3 år. Har bodd i Moss snart 3,5 år, men kjenner ikke så mange her i området. De jeg kjenner er de fra tidligere arbeidsplass, men de fleste er mange år eldre enn meg. Hadde vært koslig å blitt kjent med noen rundt min alder :-)

Vi prøver å bli gravide så det hadde vært kjekt å bli kjent med både de som prøver og som har barn fra før av:-) Og de som er interessert i å bli med å trene på Spenst :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er fra fredrikstad, nabobyn, hvis det kan hjelpe noe. har en gutt på 2.5, snart 3 og er 24 uker på vei...

Skrevet

Hehe, alt hjelper :o) Fredrikstad er ikke så langt unna :o) Bruker du å være i Moss?

Skrevet

Heihei :) jeg er fra Saltnes (ligger i råde kommune midt mellom moss og fredrikstad) er 22 år . Har ei jente på 2 år og er gravid 23+4 med en liten gutt.. ;) vet ikke om det er noen Bim treff i moss, men hvis ikke er du ihvertfall hjertelig velkommen til og slenge deg på Bim treff i Fredrikstad :) kjempe hyggelig ;)

Skrevet

Å, ja det hadde vært kjempe koslig :o) Hvor ofte møtes dere?

Skrevet

Vi møtes en gang i mnd. Neste nå er 17 februar. Bare og slenge seg på=) Jeg er sjeldent i moss gett...hvertfall nå på vinteren, liker ikke kjøre på glatt føre. Men blir nok litt shopping der borte til sommeren tenker jeg.

Skrevet

Det er en dato jeg skal ha i bakhodet:-) mulig at jeg dukker opp:-)

Shopping i Moss? :-) Føler ikke det er så stort utvalg her, så begynner å ta noen dagsturer til Oslo, bare for å komme meg bort litt :-)

Skrevet

mosseporten har litt mere Rocka klær enn her i fr.stad.hehe..også kommer man seg litt bort og sånn..hehe...amfi har jeg vel ikke vært sia jeg gikk på mosseporten vgs for nesten 10 år sia...

Skrevet

Såpass lenge siden ja! hehe, da foreslår jeg at du kommer en tur til Moss og prøver amfi-senteret :o) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...