Topp 10. Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 ...som slapp å bekymre meg for bevegelse i magen. Har alltid tenkt at jeg var glad for at babyen var svært så aktiv i magen så jeg slapp å bekymre meg for at alt var bra når jeg leste andre hadde slike bekymringer. Men selvfølgelig så får jeg oppleve dette selv... Helt fram til i dag har babyen i magen turnert enormt så det har aldri vært i tvil om bevegelse eller liv. Men i dag, kjenner så vidt små dult. Har spist bra og drukket iskaldt vann, men fortsatt ikke noe vesentlige dunk. Kjenner noe innimellom, men blir bekymret når aktivitetsnivået går fra 8/9-2 ca. Føler meg plagsom når jeg ringer føden... Noen oppmuntrende ord? Evt hva man bør gjøre?
Betti spaghetti Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Dette skjedde med meg på fredag, og da ringte jeg føden, og de sa jeg skulle komme og sjekke. Da ble jeg satt på ctg, og alt var normalt. Jeg var da 36 uker,og da er det jo relativt trangt inne i der. Så hvis jeg var deg, ville jeg ringt og snakket med de....bedre en gang for mye enn en gang for lite..lykke til
♥Bubble♥ Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Ring til føden. Jeg er nettopp kometder fra nå pga det samme. Hadde JM time i dag og sa jeg hadde kjent lite liv det siste døgner og hun ringte rett opp på føden. Alt var heldig vis bra med den lille, men fikk beskjed om å ringe tilbake om det ikke tok seg opp med liv de neste 12 timene. Er 35+4 jeg.
Topp 10. Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2010 Takk for tilbakemelding,! Har spist alt søtt jeg har kommet over i skapene her nå og har kjent tydligere bevegelser. Men fortsatt ikke på samme høyde som den siste tiden. Prøver å bagatelisere " skremmselspropagandaen" hode setter i gang med en gang det er noe " unormalt". En tenker at den logiske forklaringen er at babyen har skiftet leie. Kjenner små pirking ved truselinningen. Ikke så voldsomme og kraftige dult som det har vært i siste. Skal kjenne litt på det så evt ringe. Synes det er forferdelig å være til bry, om det skull vise seg å ikke være noe. Tåpelig innstilling jeg har men huff.
♥Bubble♥ Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Kan love deg at du ikke er til bry, de er der for å hjelpe gravide og fødene Det er ikke noe godt å gå rundt å lure på om noe er galt. Jeg gjorde det i hele går, slv når jeg var på svangerskapskurs som JM min hadde sa jeg ikke noe for jeg ville ikke være til bry. Det var min kjære som nevnte det hos JM i dag, hadde sikkert ikke gjort det selv. Men det var veldig godt å få det sjekket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå