Gå til innhold

Da var lille Simon født :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk reier på søndag, kom inn på obs posten, men rienen stoppet, ble værende her siden jeg skulle bli igangsatt mendagen uansett. mandag fikk jeg pille 3 ganger, små rier hele tiden men ikke mer enn det. Tirsdag fikk jeg dobbel dose, riene økte. Så tirsdag ettermiddag i 5 tiden etter ny dose ble de kraftige. Økte på og utover skjønte jeg det var igang. NY dose piller i ca kl 23 for å "slå det litt i mål" for jeg var enda ikke åpnet noe.. Da startet riene for fullt. Hadde min mor og mann med meg hele tiden, gikk natten gjennom med reier ca 2-4 min mellomrom, ca kl 7 ble jeg målt og 3 cm åpning. Hurra, jeg kunne da bli overflyttet til føden og få min etterlengtet epidural. Kom inn der og lagt på benken. Og da var pressrienne i gang, hadde da 8 cm åpning. siden seteleie ville de likevel gi meg epiduralen. inn med den- press for fullt nå. noen omganger med pressrier og lille Simon var ute :)

Han var stor for "alderen" 2380 gr og 46 cm. (34 uker).

Nå er han på nyfødt avd. men satser på få han til meg i morgen, han er sterk og trenger ikke puste hjelp eller noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så flott:))) Gratulerer så mye med lille gutten <3

Skrevet

Gratulerer så mye:-)

Skrevet

Åh så bra!! Gratulerer med sønnen og håper det går som du tror -og at du har han hos deg i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...