Gå til innhold

Ingen symptomer.. Vært på tidlig UL i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle dele dette med dere, og særlig de av dere som ikke har noen symptomer.

Jeg var på tidlig UL i dag, er 6 + 4 dager. Har nesten ingen symptomer utenom at jeg denne uken har begynt å bli litt trøtt sånn tidlig på ettermiddagen. For å berolige meg selv om at alt var i orden, bestilte jeg en tidlig UL. Og da fikk jeg se en liten ert med et bankende hjerte:-)

Det skrives så mye her inne om hva som er normalt og ikke normalt, mens det meste faktisk er normalt! Man kan ha en like sunn baby/graviditet uansett om man er superkvalm, eller om man nesten ikke merker noe.

Så da håper jeg kanskje også dere uten noen særlig symptomer føler at dette innlegget beroliger dere litt:-) Og så skal jeg iallefall bare være glad for at jeg foreløpig slipper unna kvalmen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig å høre:D gratulere med lite bankende hjerte <3

Skrevet

Åh!! Så bra!!! Heldig du er som har fått se det! Det må være helt utrolig deilig!

Har ingen symptomer selv bortsett fra ømme pupper som kommer og går, så dette beroliget veldig! Tusen takk =)

Fikk ikke tidlig UL jeg, enda jeg ikke kan helt 100 % sikkert regne termin pga p-piller. Frustrerende!

Ja kvalmen kan holde seg laaaangt vekk ;)

Skrevet

Åh, så bra! Og gratulerer! Så spennende!

Jeg skal faktisk på ultralyd til uka, på dag 6+5, så jeg håper jeg er like heldig som deg!

Har ikke noe særlige symptomer selv, kun tett i nesa.....

Skrevet

Jeg har vært på privat UL, og det er jo en mulighet for alle!

Skrevet

Hei :)

Denne meldingen har jeg ventet på..Så utrolig bra å høre:)

Nå er du nok avslappet og fornøyd..

Er veldig glad på dine vegne:)

Gleder meg til min ul kommer:)

skal til helsestasjonen i morgen så satser på at jeg får henvisning ellers bestiller jeg privat til uka:)

Klem

Skrevet

Jeg har også vært på privat UL denne uken...;) Det var spennende for både samboer og meg å se at det var en liten ert med bankende hjerte! :)

Skrevet

Når dere tar tidlig UL, er det da innvendig UL? Og det gjør de privat også eller?

Skrevet

Det kan jo være fordi det er liten vits med tidlig UL for å fastslå termin. Det finner man ut av rundt uke 16 til 19 :)

Skrevet

Var på ul i forrige uke, 6+4 og det var innvendig ul ja, i mitt forrige svangerskap hadde jeg tidlig privat ul, 10 uke rog fremdeles innvendig ul...

Lykke til :)

Skrevet

åååå.. så godt å vite :))

er selv 7+1 uten veldig mye symptomer og fryktelig engstelig..

dette hjalp litt :) lykke til!

Skrevet

Gratulera, mandalay. No kan du bare nyyyyta resten av graviditeten utan kvalme og tull :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...