Gå til innhold

En super igangsettelse :-)!! Drömmefödsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lördag 23 jan var jeg inne på sykehuset for å sjekke fostervannet igjen siden det hadde vist seg å väre lite to dager tidligere. Hadde termin 21 jan. Det var fremdeles lite fostervann og de ville sette igang födselen enten da eller om en dag. Jeg valgte å gjöre det med en gang så jeg slapp å grue meg sånn.

De sjekket åpning og det var 3 cm. Kl 12 tok de vannet og ventet på om riene skulle starte selv eller om de skulle sette dråpp. Riene begynnte aldrig så kl 14.00 satte de dråpp og riene begynte. Kl 16.12 kom han ut. Gikk utrolig fort og lett. Beste födselen jeg har hatt ble denne, nr 3! 2 timer med smerte og allt jeg behövde var lystgass. En riktig drömmefödsel og jeg som var så redd for å bli satt igang. Trodde det skulle dra ut ekstra på tiden, men der tok jeg feil, heldigvis :-).

Ut kom lille Melvin som er så söt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Liker å lese om 3. gangsfødsler som går bra! Dette hørtes jo fantastisk ut! En slik fødsel vil jeg ha:)

Kos dere med Melvin! Herlig navn!

Skrevet

Ja jeg håper virkelig du får en slik födsel. De to förste födselene mine var ikke morro i det hele tatt kan jeg si. Ikke bra minner, men denne var helt suveren. Jeg satt en stund på kne i sengen lent over ryggen som var heist opp, og det hjelpte med tyngdekraften og var en behagelig stilling så det er ett bra tips :-). Mellom riene kunne jeg sette meg ned på en liten pute de hadde lagt bak på mine ben og så reise meg når rien kom og henge lent over ryggen på sengen igjen.

Lykke til og krysser fingrene for at nr 3 skal bli en drömmefödsel :-).

Skrevet

Gratulerer!!! Vi fikk også en sønn den 23. januar. En flott dag å komme til verden på :)

Skrevet

Gratulere til dere også :-). Ja en flott dag. Hva skal deres sönn hete?

Skrevet

Vi er ikke sikre.... har noen navn vi har under utprøving, men har ikke landet på noe enda! Stakkars, han bør vel få et navn snart og ikke bare være "babyen" i ukesvis :)

Skrevet

Melvin var forresten er godt valg! Kult navn!

Skrevet

:-) han merker nok ikke at han er navnlös enda lille vidunderet :-). Er ikke lett å velge navn. Ja synes Melvin er perfekt for den lille. Ikke så mange som heter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...