babyi2010 - fødeklar- Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Dette er hva samboeren får æren av å leve med. Hihi. Kommentarer som: - Ha selvfølgelig fått hemorider- de hel..... hemoridene er vonde. - Må du slenge deg ned i senga, kan du ikke bare legge deg ned som vanlige folk. - Det er din skyld at ...jeg ikke får sove, at jeg svetter, at jeg fryser... det bare er din feil! - Jeg har så lyst på sjokolade, - du vet jo at sjokoladen må ligge i kjøleskapet, hvorfor har du ikke lagt den der! - pusting og pesing og sukking fordi det er tungt å reise seg og legge seg. - du må massere føttene mine, de er vonde. - Jeg har sånne luftsmerter. - Du lukter....gå å dusje. Huff stakkar mann, men jeg går nå gjennom en graviditet så føler at han må nå klare å holde ut når jeg holder ut; kvalmen, halsbrannen, konstante dotrangen, smerter her og der, all vekten som plutselig kommer, ikke minst fødselen og ammingen.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2010 - Du må hjelpe meg med skoene mine, får dem ikke igjen.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 hihi, ja de skal få føle graviditeten di oxo )
♥Nemi♥ Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Og min kjære som har vært så flink å neeeesten sluttet å røyke. så kommer jeg sur som dét og sier "Nå begynner du å lukte som en gammel mann som røyker! Det er ubehagelig. Aldri kyss meg!"
FrkBomst&Frø Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Min mann måtte pent finne seg i å kutte røyken, han forsøkte å smugrøyke, men undervurderte en gravids luktesans. Nå: -du har så dårlig ånde, sånn... gammel kaffe ånde. -har du ikke kjøpt lovehearts??? eller som nå nyss, vi krangler om den siste så den knekkes og knuses... og på natta får han pent gjennomgå når jeg desperat forsøker å finne en liggestilling som er overkommelig, litt over han, under han, puter til hodet, til bena, til mellom knærne, store og små. Og vil jeg virkelig, så er jeg veeeeldig gravid og har forkjørsrett av dene ene og enkle grunn *
Terese med to jenter Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Da skal du være såååå glad for at han holder ut. Det skulle bare mangle selvfølgelig, men ikke alle som godtar noe som helst bare fordi man er gravid. Som min nå x! Har til og med gitt beskjed om at han blir bare med på fødselen dersom jeg oppfører meg, og dersom jeg sier noe frekt så stikker han derfra!!! Er det mulig liksom? Skal ta med søsteren min på fødselen jeg
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 Måtte le nå Det er så godt at det ikke bare er meg. Jeg må ha is. Nåå!! Hvis han er litt uheldig å drøyer i mine øyne blir jeg "sur" og enda krassere i stemmen; hent den da! Først etterpå blir jeg "klar over" hvordan det egentlig fremstår :/ Ikke at jeg egentlig får dårlig samvittighet Det med slenge seg i senga er helt klart typisk. Han er så hard når han snur seg. Alltid vært det. Men som gravid er jeg mer var. "Ro deg ned da!" er helt vanlig kjeft å få om natta :/ Å ja, jeg mener det!
helene3 Skrevet 29. januar 2010 #8 Skrevet 29. januar 2010 Takk og pris for at det ikke bare er meg! Min samboer forstår virkelig ikke at jeg kan være så "umulig".. Jeg beran gå å dusje fordi han lukter, klager på den røyken han absolutt bare må ha flere ganger om dagen og som stinker lang vei her, syter over at det er tungt og ubehagelig på slutten osv.. Men det er flere som er sånn ja! Ble jeg nesten glad hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå