Gå til innhold

Angelsouns <3 herlig oppfinnelse

Venter tvillinger Januar13

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk den i posten i dag.

deilig og høre den lille der inne.. hjertet slår som bare det og ligger ikke rolig kan jeg høre.

og snur seg så ikke får høre mer <3

mmmm...herlig lyd det der..

(ja jeg vet,skal ikke få panikk når ikke hører noe på noen dager... hehe.. fått høre det så mange ganger nå at)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner du koser deg masse nå ja ;) <3

Skrevet

åå ja.. hehe..

hvem gjør ikke det med en slik en da ?? hehe

Skrevet

nei umulig å ik kose seg ja:)

Skrevet

åhh, jeg har bestillt min er SÅ spennt på når jeg den. hvordan høres hjertelyden ut via dopplern? er det sånn typisk "donk donk" lyd? :-)

Skrevet

er akk som og høre hos jm (hvis en har vert der)

ja det blir som dunk,dunk,dunk.. og det går unna.. hehe..

så er umulig og ta feil når en skal høre :)

Skrevet

Hvor kjøper man det? Og hvor mye koster det?

Skrevet

Ååh jeg fikk også min idag! Har liggi i sengen nå å kooost oss med å finne hjertelyden til den lille. Etter bittelitt leting, å masse bevegelser av lillemann som gjorde at vi bare hørte slåing og donking, så roa h*n seg å vi lå å hørte på hjertet som pumpet. Var i himmelen jeg da, hehehe!

Skrevet

awww.. søtt :)

ja disse er aktive gitt.. skvetter nesten hver gang den slår eller dunker til.

hører det så godt i de høre telefonene..

Skrevet

Er visst ikke noe koselig for babyen.. :-( Veldig ekkel lyd til dem sa legen min..

Skrevet

er så mye annet rart/ekkelt de hører så det der går nok bra gitt...

er ikke at vi ligger og hører 24timer i døgnet da...

Skrevet

Det sies veldig mye forskjellig nicless, å legene blir aldri enige.

Dette er ihvertfal ikke noe jeg skal bruke i hytt og pine, men av og til bare for å sjekke at det fortsatt er liv der, da jeg hadde en stor blødning i starten av svangerskapet som jeg trodde var mensen.

Skrevet

skal man høre på det som sies om alt så kan vi bare sitte inne sperret på et rom gitt..

Skrevet

Hehehe, helt riktig..

Skrevet

jeg sier bare: det og leve er farlig.....

den dagen vi ble født fikk vi døds dommen vår.. vi har bare ikke fått vite den...

og vi passer jo på den lille i magen så godt vi kan da.. men vi må jo leve vårt enkelt liv :)

Skrevet

JIPPI :-)))))) Idag fikk jeg Angel Sounden! Å fyttirakkern hvor godt hjertelyden høres... ! Kjeeempe artig! :-) Koooooooooos <3

Skrevet

ikke til og unngå den nei <3

Skrevet

nå måtte jeg også bestille meg en :) billig da! :) hvor lang tid tok det før den kom i posten? måtte du også oppi kode på nettbank?

Skrevet

tok 6dager før jeg fikk den.. bestillte forrige fredag og fikk den i går (torsdag)

ja opp ga kode til nettbank greier...

veldig god kunde service der

Skrevet

Koselig for dere at Angel Sounds'en har funka så bra da! Jeg hadde litt problemer med min, og endte opp med å bli nervøs, hehe, men det sier vel mest om meg! Kos dere med dunkingen:)

Skrevet

tenker sånn jeg; jeg går inn i min 19uke nå,har sett,hørt og kjenner den lille så hvis ikke hører eller merker den lille så har den snudd seg..

er 98.9% sjangs for at det går bra.. og det er 100% for meg så jeg er helt rolig når ikke hører eller merker noe....

i går var det ganske rolig her,men nå dulter den borti her :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...