Gå til innhold

Noen med erfaring fra Basson-vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vurderer å kjøpe en Basson Duo vogn. er det noen som har erfaring med disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! vi har kjøpt basson kombi. Har tildligere jobbet i butikk der vi solgte simo å brio,men syns bason virker lettere å enklere å hanskes med.

Har da ikke fått brukt vognen ennå,siden barnet ikke er ventet før 23 februar ;) men har flere venner som har basson å de er kjempe fornøyde! :)

Skrevet

Har en basson dypvogn. Like fin og nå skal snart barn nr 5 bruke vogna. Stor og god vogn :-)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med basson. Har kombi vogn! Bor i en vinterby, så ville ha 4 - hjuling. Passe stor og ikke for tung:)

Skrevet

Vi har basson kombi (viss det er den varianten med bag og sportsdel). Vi er veldig fornøyd. Det eneste er ar kalesjen er litt knotete. På vår må du først trykke den ned før du kan ta den bak, og det er det ingen som forstår. Med mindre de har basson sjøl. Så kalesjen blir litt slarkete viss du ikke gjør det rett.... Det har ført til at vi har kjøpt nye "ledd" til kalesjen. Kostet bare 149 på reflex, så ikke den store utgiften.

Ellers er vogna god som ny. Har brukt den MYE, og hatt den i barnehagen i 1,5 år. Tok den nettopp hjem og den er like fin.

Skrevet

Finnes det norske forhandlere? Har søkt på nett, men ikke funnet noe på Østlandet

Skrevet

Jeg hadde sånn duo vogn når jenta mi var baby, kjempefin vogn. Eneste minuset var at bremsene til hjulene da var av hard plast og ble ødelagt når det avr kaldt ute men jeg fikk nye, men de dem selger nå har et helt annet og mye bedre bremsesystem :) Det er jo tross alt snat 10 år siden nå hehe. http://www.babydreams.no/

Den butikken der selger slike vogner, den ligger i sarpsborg. Tror man kan bestille derfra og få det lisendt også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...