**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Var nettopp på kontroll da jeg trodde muligens jeg lekket fostervann.... Vet ikke helt hva det er, mulig en "oppløsning" av slimpropp. Men lille gull hadde ihvertfall nok fostervann. på tirsdag trodde jeg at jeg var i gang. Var opp til 7 min mellom riene/maserier. Så stoppet det helt opp! Hadde vært til kontroll hos jordmor samme dag og ble strippet. Jeg hadde da 1-2 cm åpning og veldig mykt! I dag hadde jeg 3 cm ÅPNING!!! :-) HURRA!! :-) Da har tirsdagens økt gjort jobben sin! :-) Hippi ble så gla da legen sa det! Han var heller ikke overrasket om han såg meg på føden igjen innen et par dager! :-) Jeg ville self ha en garanti om det... hihihi men det ville han ikke gi!! :-) hihi Ble bare så gla..... :-)
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 En tidlig gratulasjon på en begynnende fødsel!!! Så deilig å vite!!!
2tettebabyer Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 nå slenger jeg meg på lørdagen jeg også :-) har ikke lyst å vente te mandag... men du er jo lenger enn meg da for jeg hadde bare en cm :-( du kan bare våge å snike... hihi :-) lykke te
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2010 :-) det trenger ikke å bety at jeg sniker forran deg! :-) Prøver å ikke bli for optimistisk her! :-) Men det var jo bra at du i hvertfall hadde litt åpning! :-) Tror vi ligger sammen på føden jeg!! :-) TVI TVI for oss!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå