Gå til innhold

Hvordan er barselhotellet på AHUS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hørt rykter om at det ER barselhotell på AHUS (det eneste jeg har fått med meg i media var at pasienthotellet ikke ble bygd, så trodde ikke det var). Noen som har vært der og kan fortelle hvordan det er der? (Tenker særlig på hva jeg må ha med, antar at det er annerledes enn på sykehuset, men har ikke vært på barselhotell før, så vet ikke)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke barselhotell på Ahus. De holder på å bygge et, og har nå en midlertidig løsning; en egen barselavdeling for friske mødre og barn etter ukompliserte fødsler. Jeg lå der selv for under to uker siden, og syns det var fantastisk! Sist lå jeg på barselhotellet på Ullevål, men syns dette var enda bedre. De kan ikke garantere at du får enerom begge nettene, men det står i brosjyren deres at de garanterer at du får én natt alene der far kan overnatte (jeg fikk begge nettene alene på tomannsrom)

Du har barnet hos deg hele tiden, men personalet er hele tiden rundt i gangene, så du får raskt hjelp.

Jeg kan ikke annet enn skamrose denne avdelingen. Jeg storkoste meg og syns absolutt alt personalet jeg møtte var dyktige og imøtekommende (jeg kan ikke si det samme om Ullevål desverre...)

Lykke til! Håper du ender opp på denne avdelingen :)

Du kan pakke akkurat de samme tingene som om du skulle ligget på en vanlig barselavdeling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...