Gjest Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Da ha jeg etter nesten 2 døgn med sterke magesmerter, ringt legen. Og han skal visst ringe tilbake en gang. Det er konstante smerter på ve side der hvor eggstokken en gang satt. Og det verker ekstra mye der hver gang jeg skal på do. I tillegg er jeg trøttere enn noensinne, sover og sløver hele dagen. Sist uke måtte jeg innom legen med sterk hodepine men nå er den bare svakt tilstede. Ikke aner jeg hva dette er, men det er hvertfall ikke ligamentsmerter. Og vente på en tlf jeg ikke vet når kommer, er et helvete. Er det noen som kan gi råd? Evt kan tenke seg til hva dette er? Jeg er nå 19+2
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 fikk du noe svar fra legen? jeg har også slitt med smerter i magen (tok paracet tidlig i dag så vet ikke om det gjør vondt lenger) bare at det er på høyre side. hadde smerter i hele går og på morningen i dag. lurer fælt på hva det kan være siden ligamentsmerter ikke skal vare så lenge..
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Nei han har ikke ringt ennå. Vet han har det travelt...........men har ikke lyst til å dra på legevakten hvor jeg må vente i 4-5 timer. Men holder deg oppdatert. det kan jo være så enkelt at vi bare er litt mye forstoppet, hehe
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Da ringte han og jeg er sykemeldt på ubestemt tid. Og skal inn på kontroll på tirsdag kl 13. Men hva det kan være vet jeg ikke ennå............
Nickey Mouse Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Jeg hadde intense smerter på høyre side i rundt et døgn før de fant ut av hva det var. De trodde først det var i eggstokk/eggleder, sjekket urinveier, nyrer. Det viste seg til slutt at det var blindtarmen. Men det var mange muligheter visst. Jeg var selv sikker på at det bare var luftsmerter og syntes det var litt pinlig å bli innlagt. Tenk om jeg plutselig prompa, og all smerte forsvant liksom *kremt* Håper legen ringer snart, og at du finner ut av hva som forårsaker smerten! Det er sinnsykt slitsomt å gå rundt med konstant vondt!
2010 Mammaen Skrevet 28. januar 2010 #6 Skrevet 28. januar 2010 Jeg hadde smerter mer eller mindre kontinuerlig (men ikke STERKE) på høyre side da jeg hadde UVI. Hadde ekstra vondt når jeg skulle på do, fordi da presser man blæren litt sammen. Gikk over da jeg fikk antibiotika som virket :-) Håper det ikke er noe mer komplisert enn det du også har - og at den bare er litt kraftig. Selv om det i utgangspunktet ikke er nor farlig er det viktig å få behandling slik at man ikke utvikler nyrebekkenbetennelse - som er verre. Vær obs på feber! Da må du komme deg til legevakt!
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 28. januar 2010 #7 Skrevet 28. januar 2010 nå har jeg vært hos legen, og alt er i orden. legen mente det mest sannsynlig var kraftige ligamentsmerter, bare rart at det skulle vare så lenge. men nå har jeg ikke vondt lenger =) håper det går bedre med deg HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå