Gå til innhold

1 trimester over!!!!! :)


Petit-Potet

Anbefalte innlegg

Da var jeg over i 2 trimester, og gleder meg til å se dere alle der!

Skal man slutte på dagen med å ta folat? Skal jeg evnetuelt ta de vitaminpillene og den blåbærpilla bare?

 

Ha en superfin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her. idag eller igår var jeg i 13 uke. her sier de 13, men på klinikken sa de 13 idag etter UL i uke 8;) grattis. jeg skal fra nå av begynne med noe som heter møllers multi. disse har alle de samme vitaminene som gravid piller, bare at det er 200 folat og ikke 400. også er alle vitaminene i disse omega3 pillene, som gjør at man får hele pakka! de er store da, men anbefales!ha en flott dag selv, over i 2 timester, det er ikke dårlig det:)NÅ KAN VI SLAPPE AV:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, jenter! =O)

 

Pass på å ikke ta for mange overlappende piller da... En del har jo tilskudd av det samme (eks omega 3 med vitaminer av ulikt slag). Så lenge man tar multivitamin (ikke de med ekstra folat) og tran/ omega 3 så holder det i massevis og så får man ikke dobble doser av noe. Hvis dere spiser riktig så skal man jo i prinsippe få det man trenger gjennom kosten (men tar selv vitamin for å være sikker altså =O)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra :)

Jeg var offisiellt 12+0 på mandag, jeg :) (det er da man går over i 2 tri. vel?)

Snakket med legen min i går på første gontroll ang. Folat. Jeg har halvannet brett igjen av "Gravid"-pillene mine, og hun sa jeg bare kunne ta de jeg hadde igjen, for så å begynne på vanlige vitaminer :)

 

Hurra for oss alle :) 1/3 unnagjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra:) jeg har begynt å jobbe igjen for 14 dager siden, så har hatt så mye og tenke på, men har vært i 2 trimester i snart en uke uten å tenke på det:) for det begynner vel fra uke 12, og jeg er 13+0 i morgen:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hipp hurra for oss alle!!! Gleder meg til å treffe mange av dere på oslo/august-treff!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...