Gå til innhold

Dere som har blitt sjekket for åpning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom det blodblandet slim etter at dere ble sjekket?

Deler av slimproppen gikk i morges, og på kontroll hos jordmor var det 1 cm åpning og livmorhals på 0,5 cm.

Nå kommer det enda mer slim med blod i. Noe på gang, eller naturlig konsekvens av sjekken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble sjekket forige uke, hadde 1 cm åpning men ikke moden eller noe... kom ikke noe blod hos meg, så kanskje det er noe på gang hos deg!?!? :o)

Skrevet

jeg ble sjekket på mandag. hadde en cm åpning, og var heller ikke moden. kom ikke noe blod hos meg heller!

så det kan godt hende det er noe på gang hos deg ja! :)

eller kan hun ha strippet deg litt? altså tøyd litt?

det har blitt gjort på meg med mine to andre barn, og da har det komt litt blod...

håper det blir fødsel på deg snart da!!! lykke til :)

Skrevet

Helt vanlig at det kommer litt blod etter at du har blitt sjekket /strippet, betyr bare at det skjer noe. Trenger ikke å skje det store, men alle små endringer er jo endringer på rett vei!

Lykke til!!

Skrevet

jeg blødde etter at jeg ble "strippet" i dag, var ikke heelt moden, men ikke så langt igjen... hu sa til meg at jeg kom til å blø litt, er vel naturlig det etter å ha blitt herja med inni der ...

Skrevet

Jordmor sa til meg at jeg måtte være obs på at det kunne blø etter undersøkelsen. Jeg trodde ikke noe hadde hendt, men hadde 1,5 cm åpning:)

Men jeg har ikke blødd. Bare fått mer utflod.

Skrevet

Det er helt normalt! Var på sjekk i dag, og legen sa et sannsynligvis ville blø litt etterpå, noe det også gjorde. Men virker som det gjorde susen, for nå kjenner jeg takene i ryggen begynner :D

Skrevet

Jeg spurte om legen kunne sjekke om jeg var moden når jeg var der i dag, men det kunne hun ikke, det var det overtidskontrollen var for :( Og jeg som gjerne skulle hatt en liten sjekk, er litt nysgjerrig og utålmodig..

Skrevet

jeg fikk heller ikke sjekket modning før overtidskontrollen i dag, men skjønner jo du lurer... jeg lurer litt på hvor mye som er normalt å blø, for jeg føler det kommer vel mye og må stadig skifte innlegg...

Skrevet

Fordi jeg har hatt raske fødsler tidligere, og pga mye maserier og kynnere de siste par døgnene fikk jeg jordmor til å sjekke. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...