<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 skal til jordmor idag og bli strippet, hviiis det er modent nok.. hvis de funker, når pleier fødsel og starte da?? er de forferdliii vondt??? hvis de funker skal jeg kjenne noe murringer eller noe samme dagen da?? og hvis jeg ikke kjenner noe iløpe av ett par dager, hadde det ikke noe virkning da??
baby82 Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 hvis det skal ha hatt noen effekt så tror jeg riiene skal begynne innen et døgn.. i morgen skal jeg oxo bli strippet hvis det er modent. jeg er tredjegangs og har aldri gjort dette før. si fra etterpå hvordan det gikk da.. lykke til..
frøken bibelstripp Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 hei.. jeg ble strippet med førstemann.. syns det var kjempe vondt, men det var effektivt.. så fort jeg kom hjem fra sykehuset begynte det.. men det tok jo veldig lang tid før ho var ute da.. men det funket.. =) lykke til..
<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2010 jepp, skal si fra hvordan det gjikk håååper bare jeg er moden nok!! skal være der om 20 min ok, da håper jeg det er like effektivt med meg
Helverine Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 Jeg ble strippet, var litt moden. Vannet gikk etter 4 timer, og 23 timer senere var gullet født. Strippingen var vondt, men kan ikke sammenlignes med smertene som kommer senere.
<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2010 heei da er jeg tilbake.. meen hun klarte desverre ikke strippe meg tappen som var der, var litt bakovervendt, så hun klarte ikke og gjøre det så de vil si att modningen med meg har vert den samme en hel uke.. ååå synest noe kan skjeee! er såå lei! og grunnen til att tappen er der, er for at hun ligger litt langt oppe med hode enda, så får bare håpe hun har tenkt å gni de ned gjøna snart hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå