Gå til innhold

Noen andre som ikke våger seg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oh yes!!! Har veid meg hos legen og det er rene sorgen hver gang. Og merker det selv at jeg er gravid på rompe og lår hihihi. Legen min fortalte at han nesten ble slått ned av ei dame på 35 uker som var temmelig diger, da han ba henne gå på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida! Ikke noe farlig! Jeg har gått opp 7kg allerede og stor trives med det! Nå var jeg veldig tynn fra før av og elsker de ekstra kiloene!

 

Er lei av å alltid få høre hvor stygge radmagre jenter er... (jeg har nemlig alltid vært det folk kaller et "beinrangel"). Folk er utrolig slemme mot oss tynne som ikke klarer å legge på oss... Jeg ville for eksempel aldri sagt til en overvektig at hun bare skulle spise litt mindre fordi hun ikke ser ut... Men det motsatte får jeg høre hele tiden...

Endelig er det min tur til å få "noe å ta i"... Jeg gleder meg til å få enda mer former enn jeg har nå.

 

Sikkert ikke lett å slite med vekta endten det er for lite eller for mye, men når vi er gravide så må vi bare være stolte av den kroppen vi har! For tenk at den kan skape ett nytt liv? Det er utrolig og noe vi bør verdsette mer... Noen kilo for mye eller lite blir uviktig i denne sammenhengen...

 

Ha en flott dag! (og sorry for at jeg tok litt av på skrivinga... Hahaha...Litt flau så jeg signerer anonymt... sorry! Haha...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ish... ja! føler meg ekstra tjukk i dag! var en på jobben som påpekte at jeg hadde lagt på meg og at jeg ikke akkurat så ut som jeg var 4 mnd på vei heller :/

 

Trodde ikke jeg var så stor igrunn...

 

har bilder av magen min på bloggen:

 

http://nitapus.wordpress.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig slemt sagt av kollegaen din! Det er nettopp det som er min frykt og. At folk ikke ser at jeg er gravid og bare tror jeg har lagt på meg. Jeg har ingen behov for å vite vekten min i det hele tatt for tiden ;-)

 

Til Anonym; de som sier at du bør spise mer og at beinrangel ikke er fint, er nok bare misunnelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tør ikke nå..Jeg trener og står i men blir jo bare større og større over lår og hofter av alle ting. Men har nettopp begynnt å kunne spise igjen etter et døgn med omgangssyke så nå kan jeg vel våge meg på;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19:15, nei det er jo et problem som er enda vanskeligere å gjøre noe med, det å legge på seg. Det er jo ikke akkurat flust av vektoppgangstips her og der. Folk antar vel bare at du ikke spiser. Frekt å kommentere andres kropp negativt og det bygger jo ikke akkurat selvtilliten.

Men for en positiv og god holdning du har likevel Bra:)

Om en stund kan du lappe til folk med magen når de kommenterer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 8 kg,er 20+5. Synes jo dette er voldsomt mye selv,snakket med jordmor om det forrige uke,hu syntes ikke det var så mye. (er vanligvis veldig slank)

Var på kurs i helga,hadde på meg litt løse klær på overkroppen,når jeg sa jeg var 20 uker på vei så var det ingen som trodde meg.

Har jo fått mye mage synes jeg selv,men for folk som ikke vet hvordan jeg ser ut til vanlig så er jeg vel bare litt "gosselig" rundt magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei anonym

jeg kjenner meg helt igjen med deg når jeg gikk med min første var jeg veldig tynn og når jeg ble gravid følte jeg meg mere vel med kroppen min deilig å være gravid da. venter nå nr 2 men gikk en del opp etter jeg fikk min første så hadde vel mer å ta av nå når jeg er gravid igjen så har godt ned 10 kg, men nå er formen bedre og opper jeg går oppover igjne snart..deilig å være gravid men mer plager nå som jeg er andre gangs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg FrkFrø<3Junibaby<3! Mange som ikke ser det på meg nå heller før jeg sier det..

Når jeg sier jeg er 19+4 så synes de det er rart! Men jeg føler det er skikkelig teit i og med at de ikke vet hvordan jeg så ut før :P Hadde jo ikke i nærheten til så stor mage som jeg har nå.. Gått opp 3kg, og er ikke redd for vekta i det hele tatt, synes tvert imot at det bare er spennende å se hvor mye jeg går opp for hver uke :P Så jeg veier meg hjemme hver uke.. men har stagnet litt nå føler jeg.. Kommer vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tyngre på første kontroll enn eg trudde. hadde vist lagt på meg 8-10 kg halvåret før eg vart gravid, så eg syns ikkje det er kjekt å veie meg dette svangerskapet. Men har heldigvis kun lagt på meg 1- 2 kg til no i svangerskapet. Er i veke 23+1 no. Gledar meg til magen går i ett og ikkje som to valkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...