Gå til innhold

Er i uke15 og bruker fortsatt mine egne bukser ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

forrige gang jeg var gravid så hadde jeg ikke sjans til og få meg buksene mine da jeg var 14uker på vei...føler meg heller ikke gravid bortsett fra veldig bekkenplager :(

Alle symptomer er forsvunnet ... har lagt på meg 2kg ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

Er 17 uker på vei, og kjøpte mine første mammabukser i uke15. Men har ikke lagt på meg så mye så kunne nok klart meg lengre uten.

I uke 15 og 16 følte jeg meg heller ikke gravid. Det var en ekkel følelse. Men da jeg var 16+5 kjente jeg de første tegn på liv i magen! Helt fantastisk. Var hos JM tirsdag og fikk høre sterk hjertelyd.

Skrevet

jeg er gravid i uke 16 og bruker også mine vanlige bukser ennå:) glad for det, vil helst ikke bruke gravid buksene, jeg syns de er fæle.. hehe

men første mann så måtte jeg begynne å bruke de fra uke 12, men det virker som magen er litt høyere oppe denne gangen, jeg vet ikke..

jeg har lagt på meg 0,5kg tror jeg.. heldig med den foreløpig.

har ikke lyst til å legge på meg like mye som jeg gjorde sist. da la jeg på meg 24 kg:( men de gikk heldigvis fort av igjen...

Skrevet

Samme her; er i uke 16, og har fortsatt god plass i mine vanlige bukser. Har ikke gått opp noe enda, og er glad for det. Kiloene kommer jo etterhvert uansett. Med de to første barna mine trengte jeg ikke begynne med mammaklær før ca uke 25, og syntes det var noe hærk å bruke spesielt mammabuksene, så jeg er glad så lenge jeg slipper:-)

Skrevet

Hei!

Jeg er også i uke 15 og kan bruke de vanlige buksene ennå..

Men det begynner å bli litt ukomfortabelt kjenner jeg :)

Merker at jeg velger tights/longs/strømpebukser oftere og oftere om dagen!

Sist kunne jeg bruke de vanlige buksene til 6-7mnd på vei.

Mammabukser er jeg ikke fan av - dessverre!

Får dem ikke tighte nok... (i bena)

Jeg tror jeg har en livmor som ligger langt bak (?) .. for magen min ble aldri som de virkelige store man ser ;o)

Skrevet

Jeg er 20+4 og bruker enda noen av de vanlige buksene mine. De som var minst da jeg ble gravid strammer for mye, så noen har jeg lagt vekk. Ikke kjøpt en eneste gravid-bukse enda. Tenkte å vente til jeg trenger den. Derimot kjøpt flere kjoletopper jeg bruker sammen med tights, og som jeg kan bruke lang tid framover.

Skrevet

Jeg er i uke 17+4 og bruker også vanlige bukser fortsatt. God plass er det også :)

Nå skal det sies at jeg har vært veldig syk i dette svangerskapet og gått ned 10 kg.

Forrige gang måtte jeg begynne med graviditetsbukser i uke 14-15 eller noe sånt.

Jeg gleder meg til å begynne med graviditetsklær, synes de er behagelige og god plass i (en liten stund i alle fall)! :)

Skrevet

jeg sniker her inne fra 3 trimester.

jeg er 37+4 i dag, og bruker fortsatt buksene mine jeg:) de med lavt liv da:)

liker det mye bedre enn gravid bukser, så er glad for at jeg har kunnet bruke mine egne:)

Skrevet

Håper jeg kan fortsette like lenge som deg, AnnC - mammabukser er bare vemmelige. Her blir det nok mye skjørt og kjoler og mammatights framover:)

Skrevet

I uke 15 kunne jeg fremdeles bruke mine egne bukser. Nå i uke 27 kan jeg bruke de med lavt liv fremdeles, men det er ikke særlig behagelig... Så det blir mest tights.

Magen bare poppet ut over natten - seriøst! Gikk fra ingen mage til en stor, fin kul. Men det kan ha litt å gjøre med at det var natten etter jeg fjernet blindtarmen... He he!

Finner virkelig ingen mammabukser som ser fine ut på meg heller da. Noen som har finnet noen fine? Er relativt tynn til vanlig, og har lange bein. Forblir nok i tights (og stillongs...) til april, hvis ingen har noen gode tips?!

Skrevet

jeg er uke 28, og kan bruke fler av mine vanlige bukser:)

har bare fått stor mage, og foreløpig ikke lagt på meg no over rummpe og lår! veldig gla for det:)

har kjøpt mamma bukse til å ha på jobb bare, og må med gi att hjemme dasser jeg stort sett rundt ijoggebukser:P

men veldig deilig å kunne ha på seg "vanlige" klær når man skal bort, ut osv! uten å ha brukt en liten formue på mammaklær først. så ikke stress med å bli stor sier jeg bare:)

Skrevet

Er i uke 22 og bruker mine vanlige bukser..:)

Skrevet

Dere er heldige :) Har ikke klart å bruke mine gamle bukser i et par uker nå, og jeg har bare akkurat kommet over i 2.trimester...de er blitt litt trange over magen, men det verste er egentlig at det føles så utrolig ubehagelig!

Tips om stilige, trange og fine gravidbukser;

http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_KLA&shoptype=S

Du ser dem på "side" 3, helt sist.

HM sine bukser bruker vanligvis å være helt rævva, men de med smale ben der var helt fantastiske! Sitter knall, lavt og fint liv med sånn strikk i livet, og har en skikkelig fin vask. Veldig positivt overrasket, trodde gravidbukser var dømt til å se lit treige ut ;)

Skrevet

takk for tips:) Bestilte den siste buksen der jeg. Så jo kanon fin ut:)

Skrevet

Jeg har den. Snadder. Tightsen i dongeri er også digg. Har den på meg i dag:) Billig 199, men den er ikke særlig lang i beina. Jeg er 170 og den er akkurat passe til meg i lengden. Men er jo topp hvis du har lange strømper og støveletter!

Skrevet

ååå Så ikke den tightsen før du sa d nå jeg:(. Men de var utsolgt i small. Typisk.. den så jo digg ut ja!

Skrevet

Ja jeg har sikret med den i M også. Den er ikke så stor rundt magen. Er redd den kan bli litt vid rundt lårene, men det får tiden vise. Har tynne bein jeg og. Har ikke fått M enda, så har ikke fått prøvd den. S er ganske trang i beina. (Jeg veier 60 kg, så har du noe å sammenligne med)Du får bestille så sender de til deg når de får inn. Er den for liten når du får den går det jo an å bytte i større. (eller sikre deg begge str med en gang og sende tilbake den som ikke passer)

Lykketil:)

Skrevet

Jeg kunne bruke mine egne bukser til jeg var i uke 18, da "poppet" plutselig magen ut. Jeg syntes det var kjempeherlig å beg. med mammabukser, da mine egne gjorde direkte vondt ; det skal være sagt at magen min er "lav" (sier man det??? babymagen beg. langt nede). For de med tynne ben så har H&M mammabukser i slim leg -modell som sitter perfekt på meg i alle fall, og det ser mye finere ut; det er ingen tvil om at det er gravid mage og ikke is og bolle-mage ;)

Skrevet

Helt enig, jeg bruker de buksene og de sitter perfekt (uten å koste for mye da de ikke skal brukes for lenge). H&m sine med smale ben altså =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...