Fødeklar med stor F Skrevet 28. januar 2010 #1 Skrevet 28. januar 2010 Har en stund hatt diffuse smerter i underlivet og en følelse av at noe presses ut når jeg skal tisse eller når jeg snyter meg..vet det høres rart ut men:) Skal nevnes at jeg venter på time på radiumhospitalet for å vurdere hva de skal gjøre med celleforandringene grad III...vet ikke om disse celleforandringene kan føre til smerten..gyn sa ingenting om det når jeg nevnte smertene.. Kvier meg for å ringe, hvem skal jeg ringe, legen, jordmor eller gyn som følger opp celleforandringene? Er 22 uker
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Har det sånn og det er pga åreknuter i underlivet. det er jo rimelig uskyldig, selv om det er ubehagelig.Jeg ville nok ha ringt legen først og hørt, for jeg ingenting om hvilke symptomer man kan ha på celleforandringer. Lykke til. Krysser fingrene for at det bare er småtterier:)
Fødeklar med stor F Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2010 Takk for svar, er så godt å vite at man ikke er alene om ting:) Ser du disse åreknutene selv, eller har legen sett dem? hva slags smerter, kommer og går de eller?
Gjest Skrevet 28. januar 2010 #4 Skrevet 28. januar 2010 Så det selv, mine fikk jeg for første gang under graviditet for over 3 år siden og da var de omtrent å størrelse med en lillefingernegl. Denne gangen er det nesten som en halv plomme! jeg så de selv, men fikk bekreftet av lege siden jeg var usikker på hva det var. Vanskelig å beskrive vondten, litt som om noen presser den ut fra innsiden. De blir bedre når jeg ligger og er grusomme om jeg må stå lenge av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå