Gå til innhold

trenger hjelp.. Psykisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om noen plass jeg kan ringe for å få hjelp..? Jeg orker ikke mer. Griner ver dag. Prøver å holde motet oppe med å klistre på meg et smil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring fastlegen din.

Lykke til!

Skrevet

Har ikke så mye å bidra med, men ønsker det en god dag og håper du får den hjelpen du trenger.

Skrevet

Fastlegen i første omgang, han hjelper vidre med å ordne hendvendelse med psykolog, er det veldig alvorlig kan han legge deg inn med en gang så du får hjelp hvis det er slik at det er fare for ditt liv.

Fortell han hva som er på hjertet, si at du ønsker hjelp. Er det lang ventetid til psykolog kan du sikkert få gå til din fastlege i mellomtiden.

Skrevet

er så vanskelig å snakke med legen. Føler meg så bagatellisert.. Hva skal jeg si. Føler jeg blir sett på med skepsis av alle rundt meg..

Skrevet

Si det som det er, hører ikke legen på deg så¨bytter du fastlege. Jeg hadde en slik lege som mente at det ikke fantes noe som het bekkenløsning og at psykiske sykdommer var ikke noe et vanlig menneske kunne få, man var med andre ord svak som person hvis man fikk dette.

Jeg fikk fødselsdepresjon og gikk til legen, da jeg sa det til han sa han bare jaha. Er det lykkepiller du er ute etter? Jeg ble så sint at jeg reiste meg opp og informerte mannen om at han var den verste legen jeg hadde kommet over og at jeg ikke ønsket en slik stakkarslig mann som lege så trampet jeg ut derfra i sinne. Byttet lege og fikk hjelp :)

Skrevet

Du kan jo ringe Mental Helses hjelpetelefon.... 116123, den skal alltid være åpen, og det er gratis...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...