Gå til innhold

"Morgenkvalme" for 1. gang i uke 13-14


Guttebaby-august

Anbefalte innlegg

Jeg kastet opp for første gang i dag morges, da jeg satt å spiste frokost. Har ikke gjort det før. Er det vanlig å plutselig få det? Kan jo selfølgelig bare være magen som er urolig i dag da. Men syns det var veldig rart. Er helt fin igjen nå. Er kommet meg på jobb, og vurderer å prøve å spise en ny skive. Men frister lite... :-(

Er 13+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) jo jeg vil tro det er normalt plutseli kaste opp selv om du er over første trimester.,det gjør jeg..frisk å fin stort sett alle dager men plutseli så spyr jeg,men det er da før jeg rekker å spise..

Så lenge du ikkje kaster opp slik at du ikke får i deg noe næring i det heletatt er det ufarlig.

Lykke til videre og håper det var en engangsoppkast;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min første var jeg ikke noe dårlig før i tredje mnd. Da hadde jeg en 3 ukers tid, der jeg bare var dårlig, så gikk det over. Alt var helt fint med ham i magen hele veien :)

 

Denne gangen har jeg vært dårlig fra dag en, og er enda ikke noe bedre, er på 13+4. Så det er forskjellig fra gang til gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje rart, men det er visst mange avvik til normalen.

Uke 10 var jeg i grunn mer utsatt for brekninger enn den uggene følelsen jeg hadde i uke 6+7+8.

Jeg kastet opp for første gang i 11+0 etter å ha drukket et deilig glass nypresset appelsinjuice på styrten, etterfulgt av en modig nedsvelging av 2 x Omega3 pluss folat. Det tok ca. 40 sekunder, så kom det opp igjen... i søppelbøtta på kjøkkenet. Jeg ble mest overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har fått omgangssyken? Går myyye av den nå..

Ellers merker jeg at kvalmen fortsatt noen dager kan komme kastende over meg, da spesielt om jeg er veldig trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, kasta plutselig opp i morrest jeg, midt i frokosten med 7-åringen. Hun ble veldig bekymra, og hadde ikke løst til å gå på skolen og la meg være igjen alene hjemme med "bræksjuken". (flott blandings mellom bergenser og nordlending) Er akkurat 13 uker idag, og har ikke vært kvalm på over en uke. Ble helt paff! Men så var det over, og har følt meg helt fin resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...