Gå til innhold

bryllupsdag, feiring med og uten kos :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bryllupsdag i gaar og dro paa fancy restaurant og koste oss masse. Var en brasiliansk kjoettrestaurant og det var en aldeles fantastisk opplevelse. ( jeg spise bl. a kyllinghjerte :) ).

Dro hjem og tok hvert vaart glass med roedvin foer vi gikk og la oss.

I anledning bryllupsdag saa hoppet jeg oppi noe av mitt finere nattoey og la meg godt til rett i senga, mannen hadde ikke rukket aa komme oppi foer minsten graat.

Litt irritert gav mannen han en flaske med melk og kom mot senga igjen , da hoeres graat og hoste fra mellomste. Mannen inn der og mini graater igjen saa jeg tar han.

Det roer seg og mannen naar faktisk senga foer mellomste graater igjen.

Inn der og troeste og tilbake til en litt utaalmodig kone som snart er paa vei til aa sovne.

Mannen kaster seg i senga, hyl og jammer over hele huset- der laa katten og han satter ikke pris paa aa bli hoppet paa.

Eldste vaakner av jamringa og kommer loepene inn - hva skjer mamma, hva skjer.

Foelger han tilbake og mannen kommer inn til en meget trett kone . Naa sier han, naa sover de. Maa jo bare le for rett bak han staar eldste.... - kan jeg sove hos deg mamma ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe slik er jo disse barna noen ganger. Men håper du fikk en fin feiring fordi om det ikke ble noe sengekos;-) Tror de merke det noen ganger jeg at det passer dårlig at de forstyrrer så derfor skal de gjøre det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...