babyblomsten Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Klarer ikke bestemme oss for om vi vil vite hva det blir.. Trenger å vite hva som gjorde at dere ville vite eller ikke vite.. Help ... Vi tenkte vi ville vite det fordi : planlegge innkjøp i farger Finne navn, eller nesten navn Av ren nysgjerrighet, og alle spørr Ikke vite det fordi: Blir det jente vil vi ikke bare ha ROSA Blir det gutt vil vi ikke bare ha BLÅTT Ha spenning frem til fødselen Utstyr som vippestol, vogn, gardiner, romfarge skal uansett være nøytralt.. Vanskelig valg........
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 jeg skal også på ul i morgen, håper veldig på å få vite det. Fikk vite det med 1. mann på ul nr 2, for de klarte ikke å se helt sikkert første gang. Jeg vil vite det pga. at jeg liker å vite alt, da kan alt fikses og være klart. Og blir det jente har vi jo omentrent ingenting va klær hun kan bruke. Ikke den beste grunnen, men jeg er alr for nyskjerrig til å ikke få vite det.
♥Nemi♥ Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg anbefaler deg å ikke vite det. Selv om det har tatt knekken på min nysgjerrighet. Og jeg skal love deg at jeg er en av de mest utålmodige i verden:) Jeg har noen få uker igjen, og nå når jeg har det så vondt, så holder nysgjerrigheten meg i gang. Og jeg gleder meg til den lille pakken som kommer. Nettop det at ingen vet hva det er, (selv om alle bare vet at det MÅ være en gutt) liker jeg. Og samtidig tror jeg det kan hjelpe meg under fødsel. Det å finne den ekstra styrken..
Mellirs ♂ '10 Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Jeg skal også på UL i morgen, men det er tidlig UL da:).. Når jeg skal på ordinær ul så vil jeg vite kjønnet. Mest fordi da kan vi bestemme navn før babyen kommer, vi slipper å diskutere guttenavn OG jentenavn i det uendelige, halverer hele diskusjonen;).. Vi kan kjøpe jenteklær eller gutteklær (men skal ha det meste ganske nøytralt da).. Trenger jo ikke ha alt rosa bare fordi det er jente:).. Og spenning frem til fødselen får du nok uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå