Pærefrø Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Boka heter Da Emma ble Emma. En veldig fin bok egentlig. men min datter er 6 år og lurer jo på hvordan de her rumpetrolla til pappa kom inn i magen til mamma. og her fikk ho vite det.. og reaksjonen var som følger. Rynker litt på nesa, ser på meg og spør: gjorde DERE det DER? og så setter jenta i å FNISE!! trodde jeg skulle le meg i hjel. hadde ikke helt venta meg den reaksjonen altså..
Gjest sug lut Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Haha, her var reaksjonen "ææææææsj! det skal ALDRI jeg gjøre!". Begge deler lover dårlig for bestemor-muligheter.
Gjest Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg lærte min bror at han, og alle andre barn, kom fra Kina. Jeg viste ham merkelappen på t-skjorta hans, "Made in China", og han trodde på meg, hehe! Og i mange år trodde han at alle barn kom fra Kina. Jeg var en god storesøster:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 haha.. vinterflickan du er kul! jeg liker deg
Lillesnuppis Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Min datter sin reaksjon var æsj æsj æsj. Så sa hun: jeg skal aldri ha barn, å det skal heller ikke Hanna ha, men Isabel skal ha barn, men det er bare fordi hun ikke vet hvordan det gjøres. Hehehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå