Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Er det flere enn meg?Jeg har på mange måter meldt meg ut av livet.Har lite nettverk å lever enkelt å litt isolert .Lurer på hvordan jeg skal klare å følge opp ungen siden jeg er så redd for alt..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er for tiden sykemeldt pga dette, men prøver å ha et liv forde. Jeg bruker barnehagen, er på foreldremøter, drar i bursdager etc. Jeg moter meg opp, tar på et smil og klarer meg bedre og bedre for hver gang. Det er ikke så lurt å stenge seg helt inne og aldri gjøre det man er engstelig for. Men du får prøve å nærme deg det forsiktig og i ditt eget tempo. Kanskje det finnes en åpen barnehage/park nær deg som du kan gå til med barnet ditt? Evt småbarnstreff? Har du en god venn som kan være med å støtte deg litt? Jeg tok med søster på de første foreldrekaffe-greiene i barnehagen osv. Etterhvert dro jeg alene. Og om du sliter skikkelig kan du jo ta en prat med helsesøster eller lege neste gang du er der sånn at de kan hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er som deg :-) Går på rehabilitering, så er i behandling for sosial fobi. Har ikke tenkt på noe slikt du da? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå