Gå til innhold

Fredrikstad


2009gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fra Moss og har termin 17 mai jeg også :) hehe: Spennende..Håper han kommer litt før jeg da :)

 

venter du tvillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Moss med termin 23mai. Mulig jeg jeg må ha planlagt KS da morkaka ligger i veien. Da blir det vel mellom 14-18mai en gang. Men det får jeg vite 12mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, samme termindato og greier:) Ja, venter tvillinger.. Håper de kommer litt før også, begynner å bli ganske tungt:) Du får gutt? 2 jenter her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må jeg føde på b3, men syns de er veldig flinke der=) De var flinke med førstemann hvertfall. Men hvordan de er på de normale avd vet jeg ikke annet enn hva venninner har sagt til meg.

 

B2: kan du få epidural og andre midler som demper smerte, er der de fleste føder tror jeg.

B3: er for de som har hatt komp under svangerskap og som er i risikogruppen for at det skal skje komp under fødsel, sete, store barn, strept b osv...

B7: badekar og akupunktur ellers er det vel ikke noe smertestillende. Har hørt de er ekstreme på ammepress der, men jeg aner ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på fredrikstad... :) har termin 25 Mai ..

 

Jeg fødte på Fredrikstad sist gang på B7 og skal helt klart dit igjen denne gangen å hvis alt ligger til rette for det.. det er den avdelingen som skal være mest mulig naturlig, (lystgass er det sterkeste smertestillende man får der). Er kjempe fine rom med varme farger, og man får være i fred og kose seg etter at babyen er kommet, det med ammepress har ikke jeg merket noe til ihvertfall :)

Kan ikke få rost den avdelingen nok , og gleder meg masse til neste gang :)

 

 

Lykke til alle mann ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på fredrikstad... :) har termin 25 Mai ..

 

Jeg fødte på Fredrikstad sist gang på B7 og skal helt klart dit igjen denne gangen å hvis alt ligger til rette for det.. det er den avdelingen som skal være mest mulig naturlig, (lystgass er det sterkeste smertestillende man får der). Er kjempe fine rom med varme farger, og man får være i fred og kose seg etter at babyen er kommet, det med ammepress har ikke jeg merket noe til ihvertfall :)

Kan ikke få rost den avdelingen nok , og gleder meg masse til neste gang :)

 

 

Lykke til alle mann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kanskje dette et dumt spørsmål. Men hvordan vet dere hvor dere skal føde? Jeg har termin 30. mai, og har ingen aning, bortsett fra det blir i Fredrikstad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du som lurte på hvordan vi vet hvem avdeling vi skal føde på. Under ordinaær UL fikk vi greie på avdelingen og div. informasjon + tlf hvis jeg ble bekymret. Den ordinære UL'en hadde vi i Fredrikstad, er fra Moss. Jeg må på spesialen fordi jeg hadde haste KS på forrige. Spør jordmoren din om informasjon. Etter UL vil de at vi kontakter koordinator i Fredrikstad hvis vi er bekymret isteden for å ringe legevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du som lurte på hvordan vi vet hvem avdeling vi skal føde på. Under ordinaær UL fikk vi greie på avdelingen og div. informasjon + tlf hvis jeg ble bekymret. Den ordinære UL'en hadde vi i Fredrikstad, er fra Moss. Jeg må på spesialen fordi jeg hadde haste KS på forrige. Spør jordmoren din om informasjon. Etter UL vil de at vi kontakter koordinator i Fredrikstad hvis vi er bekymret isteden for å ringe legevakt. Har termin 23mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, begynte å lure på om det var noe jeg hadde glemt, fikk ikke slik info på ord.ul se, men kan jo ringe eller nevne for jm neste gang jeg er der. Flere her som er med på "tell med meg"? Synes det kan bli vrient å få telt, fort over 10 spark, men de er forsatt litt uregelmessig liksom.. Det kommer seg vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, meg over med termin 23mai som skal føde på spesialen (trur det blir B3). Er også med i "tell med meg". Begynte tellingen på fredag 29januar. I min mage er det veldig aktivitet om dagen. Jeg får noen dager 10 spark i løpet av 2-3min. Andre dager har det gått 6-7min. Men hikke merker jeg ikke for det er "uregelmessig". Det er aktivitet flere ganger om dagen, heldigvis rolig på natta. Samboer har nå kjent opp til flere ganger, første gang for 1 1/2 uke siden på Kino. Magen har nå begynt å "hoppe" til tider, kjempe koselig. Har to fra før. De var mye roligere. Jeg prøver å telle mellom 2100 og 2200 etter søsken har lagt seg. Starter tellingen når jeg merker det er aktivitet. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal også føde på SØF, har termin 31 mai, er fra Moss.

Har født der alle gangene, dette er er min fjerde:)

Hadde håpet på hjemmefødsel, men siden jeg venter en klumpfot gutt må jeg føde på sykehuset pga gipsing ol.

Jeg er med på Tell med meg, starter å telle til fredag.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...