Gå til innhold

Datteren min har faktisk en stemor som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skrevet "dritt" om meg på bloggen sin! Er det mulig? Jeg kikket en tur på bloggen hennes, og på kommentarene til det siste innlegget - og der har hun klart å skrive om meg. At jeg bare var sammen med bf i noen månder, og rett etter jeg ble gravid så dumpet jeg ham, og hun kunne lure på hva det egentlig var jeg var ute etter. (Hun mente med det at jeg bare ville bli gravid). Men hun (eller, kansje bf?) har glemt en vesentlig ting i denne saken: det ble slutt mellom oss FØR jeg fant ut jeg var gravid, men da jeg fant ut at jeg var gravid ble vi sammen igjen (panikk handling fra min side). Skrev også at de planlegger barn, og hun tror familien til kjæresten (bf) kommer til å se frem til det, ettersom de liker henne, men de ble ikke så begeistret da kjæresten (bf) kom å sa han skulle bli pappa for 2 år siden. Hun har også skrevet at hun kunne godt ha skrevet hva hun mener om meg, men hun hadde fått nokk av meg og all den sutringen min.

Hun kan mene hva hun vil om meg, men hun trenger vell ikke å skrive slike ting så åpenlyst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det forteller faktisk mer om henne enn om deg..

(og det ser alle som har litt i topplokket) -Prøv å hev deg over det.

Skrevet

Hun føler seg åpenbart veldig truet av deg. Likevel, dette bør hun holde seg for god til. Vet ikke hvrordan du står juridisk,men du står i alle fall veldig sterkt moralt om du hever deg over dette. Tenk på alt du har! Hun er ikke verdt det. Og la oss håpe hun vokser som menneske... uten at jeg kan garantere det ;-)

Skrevet

Makan til kjærring, si i fra til henne på en saklig måte at du reagerer på at hun legger ut om deg på den måten og at det er en utrolig stygg og dårlig måte å oppføre seg på..

Skrevet

For ei umoden kjerring!! Hun er garantert sjalu på deg,ellers hadde hun ikke hatt noe behov for å skrive slikt! Du får heve deg over det,og heller digge deg over at hun er sjalu på deg :)

Skrevet

Vet han om nettsiden? Hvis ikke ville jeg ha informert ham om den, og spurt om han synes det er greit. Så sier du til henne at du ikke har godkjent at hun legger ut om deg på nett, og at du kan melde i fra om slikt.

Skrevet

venninden min skriver på Fb sin at hun ønsker det var skuddpremie på Mor til stebarnet sitt.. Jeg har verken kommentert det på Fb eller privat til henne.synes hun går langt over streken og begynner å skjønne Mor til barn at hvorfor hun er så irritert på Henne ...

Skrevet

Ja, jeg hever meg over dette. Det her er så alt for tåpelig!

Ja, bf vet om nettsiden. Jeg har sagt ifra til ham tidligere, om han kunne gi beskjed til stemor om hun slutte med å legge ut bilder og skrive om mini hele tiden på bloggen sin. Da jeg mener det er upassende, og ikke hennes sak å blottlegge mini.

Anonym over:

Det blir å gå langt over streken, ja. Huff. Skal vell ikke se bort fra at venninen din er stemoren til barnet mitt :P

Skrevet

Nå har hun kommentert igjen, og jeg blir nesten litt satt ut av henne her jeg sitter nå. Hva er det hun tenker med? Nå har hun kommentert tilbake til denne ukjente damen om meg i hele 3 kommentarer! Nå skrev hun at "hun likte ikke at jeg skulle få vite at de planlegger barn, men pytt pytt. Jeg kunne bare ryke og reise!"

Hvorfor måå hun skrive om meg, da? Hva har nå jeg med deres planlegging av barn å gjøre? Bortsett fra at mini får seg en lillebror eller lillesøster.

Skal sies jeg har null dialog med kjæresten til bf, og har bare pratet med henne et par-tre ganger.

En meget oppgidd, HI.

Skrevet

Huffda, kanskje hun føler at hun ligger i skyggen din. Men ville uansett tatt dette opp neste gang du traff dem. Og da ville jeg sagt i fra mens han er i nærheten. Ellers er jeg veldig nysgjerrig på den bloggen.

Skrevet

Synes det er en uting hele greia.Også at hun legger ut bilder av ungen din på nettet.Det er ikke bra altså,mange sykinger som er på nettet..

Nei hun dama der er ikke go..Jeg hadde nok gitt beskjed til BF om at hvis hun ikke fjernet bilder og stygge kommentarer så blir politiet kontaktet.

Skrevet

Gud for en drittkjerring.

Hun gjør faktisk noe ulovlig. Hadde jeg vært i samme situasjon hadde jeg sagt at jeg driter i hva hun mener om meg, men hun kan slette de bildene av barnet, som ikke er hennes.

Og et bilde til på den bloggen og hun blir politianmeldt.

For lyst til å gå inn på den bloggen og skrive et eller annet.

Igjen, for en drittkjerring!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...