Gå til innhold

Kan noen titte på denne vogna for meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vogna jeg har til Adrian nå er jo livsfarlig,håndtaket knekker opp når jeg skal ta den med inn på bussen....Og om jeg skal opp på ett høyt fortau ol. Til tross for at vogna er bare ett år gammel!! :(

Men så fant jeg denne nå:

http://www.qxl.no/pris/barn-baby/barnevogner/toeff-3-hjuling-duo-vogn-sort-m-masse-utstyr-splitt-ny/v/an595214092/

Er den okay mon tro? Er egentlig ikke så fan av 3 hjulinger egentlig,men jeg må ha en vogn! Så nå er jeg på leit :)

(sjekk link for mellomrom )

Tusen takk til deg,dere som gidder :-) Jeg er så grønn når det kommer til vognhandel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Sikkert en helt grei vogn, alt etter hva man er ute etter igrunn. Husk at bagene på disse vognene ikke er no særlig store...

3-hjulingene er vel ikke så stødig ute i snø og sørpe, men de er fiiine inne i butikker og på shopping ;)

Samme vognen fra samme selger ligger også på finn.no til 1699kr tror jeg det var, bare å søk på "babynor" :)

Skrevet

Hmmm,ja sant det du sier,ikke så bra på snø og sørpe....jeg går mye tur,ikke så mye på shopping (eller jo shopping blir det jo egentlig mye av hehe) men nå trenger jeg en god vogn,som ikke er for dyr heller.

FÅr se videre da. Er så skeptisk med 3 hjuling ser du,rett den skal velte jeg på litt "rugglete" føre...

Skrevet

Jeg synes også denne vogna så veldig grei ut. Har aldri hørt om det merket før, men det spiller vel ikke noen rolle heller, hehe:)

Jeg har selv en TFK Joggster Twist og er storfornøyd med den. Mange som sier at trehjulinger er ustødige på grus og i snø o.l men det merker jeg ingenting til. Den er bare helt fantatisk!:) Jeg sier bare tommel opp for trehjulinger;)

Skrevet

Personlig ville jeg ikke kjøpt 3 hjuling,søstern hadde det,og den var veldig "vaglete".Veltet med 1 åring i!!

Skrevet

Ei venninne av meg har trehjuling,og hun synes det er veldig greit! Tror det er litt sånn at man blir jo vandt til det også!!

Jeg sendte mail på en emmaljunga kombivogn nå da.

Men jeg er så redd også for at de skal være korte i ryggen! Den vogna jeg har nå er ganske kort i ryggen.

Å,kan det ikke bare dette en vogn ned fra himmelen eller noe som er perfekt,så slipper jeg dette tøyset :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...