Gå til innhold

Noen som har kjøpt emmaljunga vogn i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på Edge duo vognen..

Hva blir den å koste hvis man kjøper i Sverige?

Hvordan er det med bestilling? Og hva skjer hvis det oppstår en skade på vogna, må man helt tilbake til Sverige med den da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt i Sverige, Mondial Duo men jeg tror ikke det er stor prisforskjell på dem. Prisen var rett over 8000 SEK, så med kursen er det en god del å spare.

Vi var i butikken og bestilte, men har ikke mer enn en times reisevei. Jeg tror like gjerne du kan bestille over telefon eller mail hos Kattis Babyshop i Strømstad.

Hmm... den med skade er jeg ikke sikker på, men en reklamasjon er det vel uansett fabrikken og ikke butikken som skal ta stilling til, så sånn sett bør de jo like gjerne kunne håndtere den hos Babyshop eller andre forhandlere uavhengig av om du har kjøpt vognen der eller ikke...

Skrevet

Vi har bestilt edge duo på kattis babyshop i Strømstad. Sparer nesten 3000 kroner. 3-6 ukers leveringstid. Jeg bestilte på mail.

Det med reklamasjon er jeg ikke sikker på..

Skrevet

Jeg har bestilt Emmaljunga Edge duo med sport chassi på Annas Babyshop i Kungälv (1 timme norr om Göteborg). Jeg betaler 11 000 SEK for vogn, stelleveske sport, bilstol + bas (Acta Logico S), dyne og pute til vognen, BabyBjørn babysitter og BabyBjørn bæresele Active.

Skrevet

juni*flicka

Dere gjorde jo skikkelig kupp:) Fikk jo masse utstyr utrolig billig i forhold til prisene vi har her ihvertfall...

Det er dessverre altfor langt for oss å reise. Blir Strømstad tur her:)

Skrevet

Vi kjøpte Emmaljunga Edge Duo på Snövit i Arvika.. Betalte 7900 SEK for denne.. Veldig god service der, og vi fikk med vognen med en gang..

Fikk beskjed om at dersom det oppstod noe feil med vognen, skulle vi bare ringe dit.. Vet ikke noe mer..=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...