engajente Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Vi har fått barnehageplass til minstemann (3.valg) men lurer på om vi skal ta den eller ikke. Saken er den at vi fikk plass hos dagmamma for en mnd siden og han er nå innkjørt der, broren går i barnehagen som er 100m unna henne. Barnehagen vi har fått plass i er litt lengre unna men ikke må kjøre avstand bortsett fra nå på vinteren. Så hva gjør vi, beholder dagmamma og håper å få plass på 1.ønsket eller ta plassen og få høyere pri på barnehagen til broren? Og er det noen som vet hva som skjer hvis det ikke er plass i barnehagen til broren fra august?
Thea841 Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 hmm...vanskelig det der... dere må vel bare kjenne på hva dere synes er best for gutten deres. selv ville jeg kanskje ha latt mitt barn fortsette hos dagmamma fram til høsten...føler det blir litt mye fram og tilbake hvis man skal bytte til en ny barnehage nå, også enda en ny til høsten. Men jeg mener det er slik at hvis dere tar denne barnehageplassen, kan dere søke om overflytting f.o.m august, og da er dere garantert plass i den barnehagen dere ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå