Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg må ærlig innrømme at samboeren ikke er min sjelevenn... Men vi har det veldig godt sammen og er glade i hverandre for det..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hva legger du i "sjelevenn"? At man er like på absolutt alle områder? Det tror jeg ikke er mulig..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Nei, ikke at man er like på alle områder, langt derifra. Men jeg tror man vet selv når man har møtt sin sjelevenn. Da har på en måte de to sjelene vært venner også før dette livet. Om du skjønner? Og så er det meningen at de skal omgås i dette livet... HI
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 ja, han er min sjelevenn. jeg har tro på at vi holder sammen for alltid. tro det eller ikke. men vi er absolutt ikke like.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Nei, det tviler jeg på. Men han er søt og det kribler i magen når jeg ser han, så det får duge;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå