Gå til innhold

Nordmøringer?


mor fra Averøy

Anbefalte innlegg

Hallo!

Er det fler Nordmøringer her inne?

Føden I Kr.sund har sommer steng fra 16.Juni i år, så da blir det Romsdaling på meg:)

Er det som skal føde i Molde ? Noen som har født der før? Jeg har fått mine i Kr.sund og er litt spent.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Er fra Nordmøre og aner ikke hvor jeg skal føde, da min termin er i gråsona i forhold til stenging. Regner med at Kristiansund stenger første halvdel og Molde neste? Vet du noe om dette? Fødte min første i Molde, og syntes det var trivelig der. Men dette var for mange år siden, så har vel egentlig ikke så mye erfaring på området. Synes det er litt dumt å ikke vite hvor en havner. Er jeg litt tidlig ute med fødsel havner jeg i Molde, og dersom alt går etter skjema, så havner jeg i Kristiansund. Men men, slipper iallefall å velge hvor jeg skal føde... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trivelig at det er fler herfra!

 

Ja, det er Kristiansund som stenger først i år.

Så bra at du har gode erfaringer fra Molde,- jeg tenkte å ta imot omvisning på føden dersom jeg får tilbud om det. Jeg hørte det var ei dame som fikk komme å se før hun skulle inn.

Jeg hører egentlig til i Kristiansund, pga av at jeg bor på Averøya, så jeg hadde selvfølgelig sett at jeg fikk føde"hjemme", pga de andre barna våre og familien som bor i og ved Kristiansund. Men det blir sikkert bra.....

Håper jeg ikke føder like fort som sist,- for da rekker jeg ikke å komme frem:)

 

Hvor gammel er det eldste barnet ditt?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Min eldste, og foreløpig eneste, er 10 år, forstår ikke hvor tiden blir av!! :)

Jeg har langt til sykehuset uansett hvilket jeg velger, men det er kortest til Molde. Men får vel bare dra dit det er åpent, har jo ikke noe valg der:) Men ser det ut til at jeg definitivt skal Til Kristiansund, så vil nok også jeg dra avsted på omvisning dersom det er mulig. Har jo ikke engang vært der å besøkt noen, da alle kjentfolk her som regel drar til Molde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har termin 11.07. Vet ikke hvor jeg skal føde, og dette gjør meg skikkelig frustrert faktisk.. Har egentlig ikke noe forhold til hverken sykehuset i Kr. Sund eller sykehuset i Molde.. Molde har jeg aldri vært en gang.. Lurer faktisk på å velge Ålesund av hele greia. Der er jeg titt og ofte... Sikkert fullt uansett hva jeg velger, men da vet jeg i allefall hvor jeg skal føde. Har ikke tenkt noe særlig over denne sommersteningen før, men synes det er ekkelt å ikke vite hvor jeg skal hen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Bitthen!!

 

Hvis du føder til termin skal du til Molde.

Kr sund åpner 16.Juli.

Jeg tror det blir bra uansett.....jeg har 8 mil til Molde og 8 min til Kristiansund.....så fikk jeg velge ble det Kristiansund.

Jeg vil heller ha hjemmefødsel enn å dra Ålesund,- det blir nesten 2 timer fra Molde,( med ferge til vestnes for min del) og skjer det på natt er det ikke så greit. Min siste fødsel var over på ett blunk, og skjer det samme igjen fødes barnet i bilen:)

Jeg har fått termin 5 juli, så det er ikke helt umulig at vi kanskje ses i Molde....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 min? Bor du på Bremsnes da, kanskje? ;)

Stresser meg litt det at jeg ikke har noe forhold til sykehuset i Molde.. Aldri satt mine ben der faktisk.. Har vært MASSE i Ålesund og har super oppfølging der i forhold til div grums, så er vel det at jeg faktisk føler meg trygg og "vet" litt mer hva som venter meg. Det gjør jeg hverken i KRS og i allefall ikke i Molde.. Tror ikke min første plopper ut som din første :P Kan bli en langvarig og komplisert affære om jeg slekter på resten av familien, så rekker sikkert mange runder til Ålesund og tilbake.. Kunne heller tenkt meg Kr.S enn Molde. Kanskje jeg skal knipe igjen noen dager??.. Har liksom aldri skjønt hvorfor alle har vært så imot sommerstenging, men skjønner det nå da... :( Trenger heldigvis ikke bestemme meg helt ennå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp....Bremsnes her;)

 

Mannen min er litt bekymret for at småen kommer ut på Atlanterhavsveien.....vi får se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!!

Morro å se andre Nordmøriger her inne!!

Jeg er selv P´kaill, men bor for øyeblikket på Østlandet. Kommer flyttende til øya igjen til August. Har ikke termin før september jeg da og det er mitt første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...