Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg synes det...men det er kanskje vanlig? Står jo ellers at det er i uke 17/18 man helst anslår str på babyen fordi de er likest i hodestr på den tiden. Vi har allerede tatt en privat i uke 13, ettersom det er for sent å se det meste i uke 20 (f.eks nakkefold). Andre som ikke har UL før rundt uke 20? Tenker om terminen kan bli veldig forskjøvet den ene eller andre veien...
petite fleur Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Lagret litt fort.....synes også det er sent, men mest for at det er så lenge å vente på å få vite at alt ser bra ut, at alle armer og bein sitter der det skal osv. Jeg er en sånn som bekymrer meg, og skulle gjerne hatt ul tidligere for å roe meg litt ned :-)
Mor Løvehjerte Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Vi fikk i uke 20, men det viste seg å være uke 21. Syns det var lovlig seint, ja.Fødte til termin (minus to dager bare), og legen påsto det fortsatt ikke var noe problem å fastsette termindato.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 Jeg tok tre ultralyder foretatt av forskjellige gynekologer. Den første tok jeg i uke 7 og fikk termindato. Tok ul igjen hos en annen i uke 12 og fikk samme datoen. Tok så ordinær ultralyd i ukie 19+6 og fikk nøyaktig samme dato som de to tidlige ultralydene. Legene visste heller ikke om hvilken termindato de andre hadde satt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå