ninayngve Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Noen med termin i nærheten av meg som har lyst til å møtes for en kaffe på Romerike? Selv bor jeg på Kløfta og har lyst til å møte andre... 28 år gammel førstegangs gravid...
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 28. januar 2010 #2 Skrevet 28. januar 2010 Hei Nina, takk for sist! Kom med forslag om treff på treffsidene, så er det sikkert mer respons.
Helverine Skrevet 28. januar 2010 #3 Skrevet 28. januar 2010 Det ligger ute flere forslag om treff på treffsidene
ninayngve Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2010 Takk for sist ja:) Jeg så dere skulle treffes til uka, har tenkt til å være med der:) Bare nysgjerrig på om noen har termin likt som meg i området:) Før var jeg langt etter de andre jentene, nå er jeg langt før virker det som:) Det må da være flere i området med februar termin skulle man tro? Nå har hodet festet seg også, så nå nærmer det seg:)
gleder seg til nr 2 kommer Skrevet 28. januar 2010 #5 Skrevet 28. januar 2010 har termin litt etter deg jeg da, ikke før 20 mars... bor i blaker forresten, kjenner ikke så kjempemange her, da jeg er fra telemark!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå