Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er 3gangs gravid i uke 32+1 og den siste uka er kynnerne blitt "plagsomme" ikke vonde men dem er så tette og jeg må liksom puste litt gjennom dem,skikkelig problemer med å få pustet skikkelig. er det tidlig å få dette? stressa om det skal være sånn i 8uker til....vi har to små hjemme på 3 og 4 og mannen min er jo flink å hjelpe til,men blir mye på meg likevel pga hans jobb...SLITEN!!!! Dere som har vært plaget med dette skikkelig er det noe jeg kaan gjøre for at det ikke skal bli så intenst? Jeg tror at mens termin stemmer mere enn det ul gjør i forhold til når testen slo ut possitiv å..ul mener slutten på mars mens mens er førsten på mars.Håper noen kan si meg at det blir litt bedre;-)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Heisann ) Jeg har det akkurat som deg.. har selv 3 barn på 4, 7 & 10 år, og har etter ul termin den 08 mars... Men jeg tror selv at 1 termin stemmer mer, som da var igår... Er mye plaget med kynnere, og nå den siste 1 1/2 uken har de liksom blitt mer vonde med murringer i ryggen... til tider kjennes det ut som om det er rier fordi jeg må puste meg igjennom dem... Magen er steinhard hele tiden i det siste, og det er ubehagelig og vondt.. Godt moden er jeg også med 1-2 cm åpning... Angående symfysemålene mine så er jeg på str med en som er i uke 40-41, nå er det som om jeg går og venter ¨på at vannet skal gå noe jeg håper på.. For jeg orker ikke gå og ha det vondt og ikke få sove om natten pga vondter i 6 uker til...
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har vært plaget med mye kynnere i begge svangerskapene mine og har også vært innlagt begge gangene da de har hatt effekt på livmorhalsen. Det eneste som hjelper er ro og hvile og da mener jeg RO og HVILE! Siden dere har små barn i hus, så er jo det vansklig å få til i praksis, så tror desverre ikke det blir bedre så lenge du må det skjer mye i heimen! Vi får håpe at du er lenger på vei enn det UL sier, så du kanskje går i fødsel om ikke så lenge :-)) Ønsker deg masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå