Gå til innhold

Helt ny her og 7 uker på vei i dag =)=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei =)

Jeg er utrolig glad for at vi endelig har klart det!!!

Men er forferdelig kvalm om dagen, er det andre enn meg som har dette symptomet? Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Andre som "verker" i beina oxo?

Hilsen meg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei 7 uker på vei i dag jeg og :-)

ingen verking i bena nei, litt kvalm da :-)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

heihei :D gratulerer så masse, og velkommen hit :)

jeg spyr som en gris, og er kvalm 24-7, sykmeldt, og kjeder meg, hehe! jeg er 9+1 i dag (i 10.ende uke)

har enda ikke funnet noe som hjelper, holder meg bare unna mat jeg brekker meg av, hehe...hockeypulver og lovehearts er ganske godt! og drikke masse vann, iskaldt!''

har hatt noe kramper i leggene, men har heldigvis en forloved som er flink til å gni litt på meg :P

Skrevet

Ja jeg er oxo sykemeldt pga kvalmen, jeg kjeder meg... så blir mye filmer og data for tiden... er det første mann for dere? Dette er vår første, og vi ble veldig overraska da vi fant ut at vi var på vei.... vi var i gang med undersøkelser til prøverør... så mirakler skjer!!!!! =) =)

Skrevet

oi..hehe..samme her, førstemann..gleder oss veldig! vi og skulle ha prøverør, i mars, så kan jo si vi ble litt overrasket her og! hehe, merklig hvordan man møter andre med samme historie!

får man spørre om alder osv??

Skrevet

Ja det er bare å spørre =) jeg er 24 år og sambo er 26, vi har prøvd i 3 år så i fjor sommer begynte vi undersøkelser og div så vi var klare til prøverør... men det slapp vi heldigvis =)

Hvor gammel er dere og hvor langt er du på vei? =)

Skrevet

oi..det var lang tid...prøvde i ett år etter beskjed fra legen om at det var nå eller aldri på egenhånd...

jeg er 20, sambo 23... er 9+1 i dag, altså i 10.ende uke, var på første svangerskapskontroll i dag, og skal på tidlig ul på fredag! :D

Skrevet

Vi skal til jordmor for første gang om 3 uker så det blir spennende =) Gleder oss veldi =) Hvor kan man få tidlig ul?

Hvor i landet er dere fra?

Skrevet

Gratulerer, spennende tid foran oss! Jeg verker også i beina, irriterende. Hva kommer det av mon tro? Vet du det? Jeg er heldigvis ikke kvalm... :D

Skrevet

bor i askim østfold:) jeg skal til privat utralyd klinikk i moss.. knøttet ultralyd.. :D koster 600 kr, og da får man med seg noen bilder:) dere da?

Skrevet

Frøken: Vi skal nok ikke på ul før 2d i uke 17-18 men vi skal ta 3d når vi er litt lenger på vei =) Er ikke helt sikker på hvor de har det her, men regner med de gjør det i Skien... Er der vi kommer til å føde oxo når den tiden kommer =)

BebiJo: Jeg har i grunn gått litt i dag så det kan komme av det, jeg har ikke bevega meg så mye di siste 2 ukene pga kvalmen... så kan være det, men jeg har ingen fasit... Noen ganger så bare begynner de å verke, helt uten grunn....

Skrevet

tips til kvalme...

kjøp postafen på apoteket..om ikke dette hjelper kan du kontakte legen for og få noe sterkere.....

eplejuice/most blandet med farris er veldig bra da får du i det både salter og sukker som er næringstoffer kroppen trenger....det e r på en måte de samme stoffene du får fra intravinøs.

om dere ikke klarer og holde på noe mat eller drikke og dere begynner og bli dehydrert så må dere kontakte legen som da må legge dere inn får og få intravinøs....etter hvert så får man høy keton nivå og det er ikke bra for babyen sies det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...