Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 Skal vi ikke finne på en ny facebookstatus? Syntes den siste var litt morsom
Tommage♀♂ Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Hm? Snakker du om de fiskegreiene, eller er det mer som har gått meg hus forbi?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Var denne jeg tenkte på Send videre... og FORTELL DET IKKE FOR NOEN MANN!! > Skriv meningen du får i din status. > > Velg den måneden du er født > Januar-------Jeg sparket > Februar------Jeg elsket > Mars----------Jeg karateslo > April------------Jeg slikket > Mai------------Jeg hoppet på > Juni-----------Jeg luktet på > Juli------------Jeg danset Macarena med > August--------Jeg hadde lunsj med > September----Jeg danset med > Oktober-------Jeg sang for > November-----Jeg skrek til > Desember-----Jeg kjørte over > > Velg datoen du er født > 1-------et fuglebad > 2-------et monster > 3-------en telefon > 4-------en gaffel > 5-------en snømann > 6-------en gangster > 7-------min mobiltelefon > 8-------min hund > 9-------min beste venninnes type > 10-------min nabo > 11-------min naturkunskapslærer > 12-------en banan > 13-------en brannmann > 14-------ett utstoppet dyr > 15-------en geit > 16-------en agurk > 17-------din mamma > 18-------en skje > 19------- en smurf > 20-------ett rosinbolle > 21-------en ninja > 22-------Chuck Norris > 23-------en nudel > 24-------et ekorn > 25-------en fotballspiller > 26-------min søster > 27-------min bror > 28-------en iPod > 29-------en surfer > 30-------en hjemløs fyr > 31-------en lama > > Velg siste tall i årtallet du er født: > 1--------- i min bil > 2 --------- på din bil > 3 --------- i et hull > 4 --------- under din seng > 5 --------- Kjørende på en motorsykkel > 6 --------- glidende ned en bakke > 7 --------- i en heis > 8---------- på middagsbordet > 9 -------- i bankkøen > 0 -------- på badet ditt > > Velg fargen på t-skjorten/genseren du har på deg: > Hvit--------fordi jeg er så cool > Svart---------fordi det er sånn jeg gjør. > Rosa----------fordi jeg ikke er gal. > Rød-----------fordi stemmer sa at jeg skulle gjøre det. > Blå-----------fordi jeg er sexig og gjør hva jeg vill > Grønn---------fordi jeg tror at jeg har behov for professionell hjälp. > Lilla---------fordi jeg er FANTASTISK! > Grå----------fordi Big Bird sa at jeg skulle gjøre det og han er min > leder. > Gul---------fordi jeg ble tilbudt en million for det. > Orange--------fordi min familie syns likevel at jeg er korka. > Brun---------fordi JEG KAN. > Annen----------fordi jeg er en ninja! > Ingen----------for at jeg mangler sellvkontroll! > > Skriv nå den sentningen du får i din status og send dette vidare till > KVINNLIGE VENNER BARE .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå