Gå til innhold

hjelp!


mamma til Jesper <3

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvordan man gjør det, men nå har eg prøvd å legge inn bilder på min profil.

Det er av testen fra igår tidlig, med morgenurinen og en jeg tok etter jobb idag. Klarte ikke å vente helt til mandag som jeg egentlig hadde sagt til meg selv.. Strekkene er såå tynne at jeg tørr ikke å juble..hva tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ikke se noen bilde jeg:(

Men jeg fikk også tyyyynn strek, men er sikker inni meg da.. hehe.. alle de symptomene!! :D

så du er nok du også:D

Når har du termin da? Eller.. jeg kan jo sjekke terminliste.. ? hihi..

lykke til i allefall!! :D *krysser fingra for oss alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser man jo:D

 

WEeeeee:D min var ENDA svakere, så gratulerer!!!!

Du ER gravid!!:D

Ingen tvil i mitt hode! :D

 

Egentlig er det jo deilig å slippe alle symptomer da.. jeg har vel nesten alt annet ENN vondt i puppene:P

 

Kos deg masse med dette, jeg kan trygt si at testene var positive;)

Hvis du er usikker, vent i to dager.. da vil de LYSE mot deg:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine sykluser er veldig uregelmessige, og jeg er litt dum, skjønner ikke helt når man skal regne fra. Første dag i siste mens eller EL ? Uansett som er det jo ikke noe som er tallet 7...Er denne terminkalkulatorn her på bim som sier det..

Jeg hadde første dag i siste mensen 28 desember, EL 13-14 januar. Testet med CB idag og fikk et tydelig kryss.. men er fortsatt ikke sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror du kan være ganske sikkert jeg;)

Du er nok gravid ja.. Man får ikke positive svar uten å være det.. så sant man ikke tar medisin med HCG i.. så gratulerer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Etter enda et test sammen med samboern min i natt så må jeg vel prøve å ta det inn.. Jeg er nok gravid :o) Fikk nettopp en mld fra samboern "Pluss er bra!" Kan ikke være mere glad, men samtidig er jeg kjempe redd, er jo så tidlig at det kan skje mye og man leser mye "rart" her inne. Jeg tror jag må prøve (men blir vanskelig!) å holde meg unna denne siden til jeg føler meg mer trygg på at dette kommer til å gå bra.

 

Når skal dere forresten kontakte lege? Jeg skal reise på 3ukers ferie til Thailand i mars, bør jeg gjøre det før det? Vil egentlig gjerne på tidlig sjekk, pga jeg er selv tvilling og jeg og min syster er det 5.tvillingparet i rett led. Vi har brøder som er tvillinger, pappa er tvilling, bestefar og oldefar er også tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...