Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #1 Skrevet 27. januar 2010 -hvor ble det av de som var med??? Har aldri vært framme på Gyldne Tider el.l. Noen som vet :-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #2 Skrevet 27. januar 2010 Husker de , men ikke godt. Aner ikke hva som har skjedd, og har heller ikke behov for å vite det.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #3 Skrevet 27. januar 2010 Etter utallige søk på internett har det ikke lykkes etterforskeren å finne ut hvor det har blitt av Calle. Øivind Haavik er imidlertid gift og bor ikke langt fra der han vokste opp. Han jobber med internett. Dag Brandth jobber fremdeles med musikk, og bor og jobber i Halden. Han har fått seg et nytt mellomnavn, Ålesund (altså Dag Ålesund Brandth...), er gift med engelske Adrian, og sier han innser at han knuste endel ungpikehjerter da han stod fram som homofil. Fant dette på en blogg :-) http://smillasfornemmelser.blogspot.com/2008/11/hvor-ble-det-av-shatoo.html
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #5 Skrevet 27. januar 2010 At du gidder slenge dritt... Få deg et liv :-) Jeg har ikke stoooore behov jeg heller, men kom bare til å tenke på dem i og med at jeg leste i Kamille om Creation og mange andre fra den tiden. Husket det var stort da jeg fikk autografen til alle i Shatoo på min rosa-lilla lommebok (selvsagt full at passbilder :-) )
Tigerpote Skrevet 27. januar 2010 #6 Skrevet 27. januar 2010 Ja, de passbildene!? Herregud, så mange passbilder jeg hadde! Hva var greia med det egentlig? Samler dagens unge på passbilder? Eller er det facebook som gjelder?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Nå er det vel om å gjøre å ha flest tryner på tryneboka ;-) Erstattet passbildene som til stadig raste ut av lommeboka :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå